Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Blir hästen förvirrad om man rider med olika "bett"-alternativ? Alltså - kapson ena dagen, tredelat bett nästa etc etc.
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Bison
·
S
Utrustning Hej alla kloka buke´are! :laugh: Nu hoppas jag innerligt att någon har ridit eller bara har allmäna kommentarer om SG Equitation...
Svar
3
· Visningar
1 428
T
Utrustning Jag undrar lite om hur Kingsland västarna är i storlek?? Jag har i dom figurskydda jackorna (dam storlek) stl. M...och vad jag fattat...
Svar
3
· Visningar
2 194
Senast: Topnotch
·
M
Utrustning Det är mkt trådar om färger. Hur väljer du färg till din häst? Hästar jag valt åt: Peewee: blå på sakerna (inte säker på nyans änn...
Svar
12
· Visningar
1 292
Senast: tinituss
·
Svar
27
· Visningar
2 122
Senast: Centaur
·
I
Utrustning Nån som provat att ridad m gummisnodd på tygeln? Hur har det funkat? Vad använder ni f snoddar? Kan det vara nåt att prova på häst...
Svar
5
· Visningar
939
Utrustning Undrar om någon vet vilket läder det är i sätet på Prestige Eventing? Har just nu en Passier PSL Hopp hemma på prov men den är riktigt...
Svar
1
· Visningar
1 171
Senast: GALOPP
·
Utrustning Jag är lite sugen på att köpa en egen hästtransport. Tanken var att köpa en begagnad, men inte allt för gammal. Vad ska man titta på när...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: ang
·
E
Utrustning Hej! Nu ska jag köpa en GPA speed air. Vad ska jag sattsa på, enfärgad eller tex svart/grå? Vad har ni för några? Eller vad tycker ni... 2
Svar
20
· Visningar
2 807
Senast: Bisquit
·
Utrustning Detta är lite av en spinoff på Sorbes tråd om dålig personal i ridsportaffärer. Jag tycker själv det är riktigt tråkigt när man ska åka... 2
Svar
20
· Visningar
1 965
E
Utrustning Jag har reserverat mitt första Ardennerföl =) Det är långt kvar tills han kommer hit osv men undrar redan nu vad ni har för storlek/sort...
Svar
7
· Visningar
5 048
Senast: tess91a
·
Utrustning Jag är världens kanske mest omstädniga människa och gör alltför sällan impulsköp :angel:. Nu funderar jag lite kring hurvida det lönar... 2
Svar
39
· Visningar
3 949
Senast: Salinero
·
B
Utrustning någon som vet vad detta är för märke på denna sadeln, på lappen där bak står det "made in argentina"... 2
Svar
35
· Visningar
2 403
Utrustning Dressyrsadeln LEICESTER som Börjes säljer för nästan 5000:-, hur är den i kvalitén? Skön att rida i?
Svar
6
· Visningar
1 403
Senast: Bonita4
·
Utrustning Ni som rider flera hästar om dagen, vad använder ni för trosor? Får man mindre skav av bomull än av microfiber? 2
Svar
21
· Visningar
3 341
Senast: MalinArnells
·
M
Utrustning Nu hoppas jag det finns någon här som vet mer om bomlösa sadelfenomenet än jag:) Jag har ett halvblodssto på 22 år som alltid har varit...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Zab
·
D
Utrustning Är det någon som testat eller har erfarenhet av dom? Såg att soft saddles skulle få in dom och gogglade lite. Dressyren ser... 2
Svar
24
· Visningar
4 072
Senast: Kinvaras
·
K
Utrustning Hejsan! Har fått hem en ljusblå schabrak som jag skulle vilja tvätta, Men på vilka grader? Handtvätt eller tvättmaskin? Behöver all...
Svar
4
· Visningar
5 792
Senast: suliss
·
Utrustning Remontnosgrimma, vad är det bra för? Negativt/Positivt?
Svar
4
· Visningar
898
Senast: Johanna-79
·
L
Utrustning vädjar nu om hjälp... har sökt i gamla trådar efter fakta, har plöjt igenom hela "bomlösa sadellistan" men jag greppar fortfarande...
Svar
7
· Visningar
1 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka