Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nu behöver jag snabba svar :bump: Vilken storlek i "billiga lädergrimman" och pullartränset på Börjes tror ni kan passa en...
Svar
4
· Visningar
1 128
J
Utrustning Min andra tråd försvann så jag försöker igen, fast annorlunda och hoppas denna håller för reglerna. ;) Vill se bilder på era...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: Johanna-79
·
S
Utrustning Måste rida min häst på Hackamore ett tag pga sår i munnen. Hur högt/lågt ska det sitta? Jag har nu satt det strax ovan där nosryggen...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: pinky
·
Utrustning Ja jag letar efter illröd utrustning till min häst nu Benskydd, träns brösta osv=) Så in med bilder påröd utrustning nu så jag får...
Svar
16
· Visningar
1 666
Senast: alazzi
·
Utrustning Jag provade Horsehead ridbyxor på rean idag, helskodda. Men, stort problem, ena storleken är för små och nästa för stora! Är det...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: caradan
·
Utrustning Hur många grader motsvarar den? Och sen wintecsadlarna, passar de till rak eller svängd rygg? Likaså Henri de rivelsadlarna..
Svar
9
· Visningar
1 933
Senast: fjordtokan
·
I
Utrustning Har nyligen skaffat häst :) och har nu tänkt få den medföljande sadeln kollad. Vet inte riktigt vem jag ska vända mig till ännu. I...
Svar
6
· Visningar
1 039
·
Utrustning Det man behöver gjort/veta när man ska köpa en sadel, är det följande: *Hästens vinkelgrad på ryggen *Sadelns vinkelgrad (som ska...
Svar
1
· Visningar
630
·
G
Utrustning Är det någon som har den sadeln eller vet någonting om den? Berätta allt!
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: GALOPP
·
N
Utrustning Brodda är ju denna sportens baksida lugnt sagt. Det går aldrig smidigt och drar så många svordomar ur mig! Hur gör alla andra?!? Svär ni...
Svar
15
· Visningar
1 303
M
Utrustning Jag har tagit hem en Torsion treeking på prov i en vecka fram över. I dag longerade jag Peewee lite i den och skrittade runt lite...
Svar
4
· Visningar
676
Senast: Mos410
·
Utrustning Alltså, vad är det egentligen för mening med att skriva att en sadel har normal bom? Det säger ju ingenting, eftersom alla märken har...
Svar
6
· Visningar
874
E
Utrustning Jag har funderat på att skaffa mig en säkerhetsväst, men jag har lite problem med att hitta en bra så jag tänkte höra mig för vad ni har... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 655
Senast: Yrrol69
·
J
Utrustning Som finns på H**ks. Någon som testat en sån? Klämde på en sån när jag var på H**ks senast och den kändes lite som typ tempurmadrass...
Svar
5
· Visningar
888
Senast: Johanna-79
·
M
Utrustning Jag ska låna hem en sadel på prov och behöver då även låna en gjord. Stort problem,,,Jag har aldrig haft en dressyr gjort på min häst...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Mos410
·
Utrustning Har ett varmblod vars sadel sitter perfekt. Dock är sätet för litet för mig. Det är en wintec dressyr 16 tums med normal bom. Om man nu...
Svar
9
· Visningar
731
·
H
Utrustning Finns de som längst att få tag på? Om man nu inte gör dem själva.
Svar
16
· Visningar
1 964
Senast: Mildis
·
Utrustning Jag tänkte att jag för en gångs skull skulle ta mig i kragen och tvätta mina helskodda ridbyxor. Till detta köpte jag för ett bra tag...
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: bigganl
·
L
Utrustning Hur fungerar ett bett med D-ringar, och ett s.k eggbett?
Svar
4
· Visningar
696
Senast: pinky
·
Utrustning Hittade ingen aktuell tråd om detta så jag startar en ny. Vad använder ni för kameraövervakning i er transport? Fungerar överföringen...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka