Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Kan någon förklara skillnaderna och inverkan på dessa bett under kategorin tredelade med Droppe Platta Platta + droppe Kopparrulle...
Svar
11
· Visningar
1 117
Utrustning Impulsköpte en Källquistspad då min HAF-pad som jag beställt inte kom i tid. Och är mäkta onöjd :mad: Har läst lite här nu och det är...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Nate
·
T
Utrustning Jag rider alltid med säkerhetsväst, känner mej "naken" och kan inte slappna av utan det. Har haft min väst ganska länge och trillade...
Svar
14
· Visningar
1 173
Senast: Sandan
·
Utrustning Pojkvännen vill byta bil och säljer sin bil i morgon. Vi var och kollade på Rav4 igår, men i mina ögon var den rena skräpet (dånade... 2
Svar
24
· Visningar
2 828
R
Utrustning Är det någon utav er som har köpt sadel eller liknande på E Bay? Vad är era erfarenheter, och får man sina grejer? VÅGAR man köpa en...
Svar
10
· Visningar
1 336
Senast: Skolli
·
Utrustning Står nu och velar mellan 2 st begagnade träns. Men hur är kvalitén på dessa?Hur är storlekarna? 1a Kentaur silverränder stl cob...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: r_freddy
·
Utrustning Jag köpte en begagnad mörkbrun nosgrimma som bara är hur härlig som helst. Problemet är bara att jag har svart läder på övriga...
Svar
5
· Visningar
6 350
Senast: eyz
·
H
Utrustning Jag har ett stort dilemma, jag vill shoppa :) Men har allt jag behöver och lite till. Vad hade ni köpt om ni hade allt ni behöver? VAd...
Svar
15
· Visningar
856
Senast: Havregryn
·
Utrustning Nån som testat? Man sprayar på hästen en gång i veckan och det ska göra så leran är lätt att få bort:confused: Låter ju fantastiskt om...
Svar
18
· Visningar
1 344
·
Utrustning Vad tycker ni? :) Om man har en häst som varken trampar sig eller stryker emot benen när man rider. Ska man strunta i skydd, eller ska...
Svar
17
· Visningar
2 077
·
Utrustning Ja, vad är det för speciellt med ett sådant? Det finns på bild här, men jag tycker det ser ut som ett vanligt allroundschabrak.:confused:
Svar
4
· Visningar
812
Senast: Pazuzu
·
A
Utrustning Hur är B*r*es fårskinnspad? 2
Svar
22
· Visningar
1 735
Senast: Panamera
·
Utrustning Nu närmar sig eksemsäsongen och det är dags att köpa nya täcken. Jag vill vad ni har för något och dess för och nackdelar. Om knotten...
Svar
9
· Visningar
963
Senast: tigeranna
·
Utrustning har funderat på att skaffa mig en antiglidpad till min häst då hans sadlar gärna glider fram. han är ganska trång i bogen så det är...
Svar
17
· Visningar
2 174
Senast: Draumsyn
·
W
Utrustning Var nere i malmö för några veckor sedan och besökte då nyöppnade Zoozity. Där så fick jag syn på en jacka som hade, vad det iaf såg ut...
Svar
3
· Visningar
1 460
Senast: Nate
·
G
Utrustning Har ni några erfarenheter att dela med er av???
Svar
16
· Visningar
15 821
Senast: lawya
·
Utrustning Har en Prestige Hippos Dressage som är alldeles för svängd för min nya häst. Behöver alltså en sadel som är åt det rakare hållet. Hade...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: fjordtokan
·
W
Utrustning Varför är den fasta martingalen förbjuden och inte thidemannen ? För både funkar väl som så att de sitter fast på så sätt att det...
Svar
5
· Visningar
1 108
Senast: Lina_
·
I
Utrustning http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=866243 är en tråd som jag satt under kategorin ridning, någon tyckte att den passar bättre...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Trani
·
Utrustning Vad har ni för storlekar på era mattes fårskinnspaddar? och vad har ni för sadel? jag har 2st Prestige, en hopp och en dressyr som jag...
Svar
14
· Visningar
12 487
Senast: amalia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka