Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning hejsan! såg en bild på en häst och vart genast lite nyfiken om vad dt är för någon hjälptygel! någon som vet? tack på förhand! :bump...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: majabergman
·
Utrustning Orkar ni mer? Har en dam som behöver nytt bett. Går för tillfället på rakt med parerstänger (travarbett) och det fungerar hyffsat...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: Rumpnissen
·
L
Utrustning För eller emot? För och nackdelar med denna hjälptygel. Vad tycker du, skriv gärna om egna erfarenheter, positiva och negativa... 2
Svar
28
· Visningar
11 439
Senast: elina89
·
Utrustning Har alltid hört en massa dåligt om den (och de flesta andra hjälptyglar...), men nu undrar jag varför så många använder den? På min...
Svar
12
· Visningar
11 622
Senast: Whiplashr
·
M
Utrustning Har funderat på att köpa en sån, men har hört att det är dåligt att rida med en sån... nån som vet?
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: Whiplashr
·
T
Utrustning Hehe, känns som om vi behöver lite råd från machningsfreaken på buke! :D Vilken färg ska hästen ha på schabraket? Ja, ni ser ju mina...
Svar
14
· Visningar
1 017
Senast: Giinne
·
K
Utrustning får ju ev. hem denna madam i maj och saker ska inhandlas (japp ALLT.) här är hon jag tror det blir lila och mörkgrönt, dels för...
Svar
19
· Visningar
1 173
Senast: Krulidut
·
A
Utrustning Finns det någonting negativt med eggbett? Är det starkare än ett vanligt tredelat?
Svar
4
· Visningar
1 083
Senast: kotbullen
·
F
Utrustning Vilka här äger en Akton pad? Vilken modell? Har ni några bilder på förpackningen? :bump:
Svar
3
· Visningar
1 450
Senast: Lina_
·
Utrustning jag håller på och letar efter en ny dressyrsadel åt min häst för att den jag har nu inte passar honom. han har ganska rak rygg, inte...
Svar
5
· Visningar
3 809
Senast: Sandan
·
Utrustning Går det att själv fixa så bakluckan på transporten går lättare att fälla upp? Min är astung, är ett trane boggiesläp -95. Skulle...
Svar
4
· Visningar
1 024
Utrustning Hej, jag har en liten fråga angående skor/stövlar. Jag har alltid använt skor, rätt så kraftiga i stallet, lite nättare på ridskolan (de... 2
Svar
31
· Visningar
3 714
Senast: Buongusto
·
Utrustning Sadeln jag fick med foderhästen är för mig otroligt skön, en hubertus. Dock ligger den uppenbarligen inte bra på hästen, för den kanar...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Shark
·
C
Utrustning Vad är det för märke som har ett H ett T och ett C tillsammans med tre kronor i en båge under? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
724
Senast: clint Eastwood
·
W
Utrustning Märke? Hur ser din häst ut? (markerad manke, liten manke, smal, bred etc)
Svar
3
· Visningar
806
Senast: pomelo
·
M
Utrustning är de ngn som har erfaren het av den??är den skön/bra stöd och allt runtomkring!:) Altså jag menar den nya "freemax sadeln"..:) så ös...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hur pass tryckutjämnande är den? Jag hävdar att INGEN barbacka pad är tillräckligt tryckutjämnande för att man skall kunna ha...
Svar
6
· Visningar
803
S
Utrustning Min gamla charles owen showhat är nästan 10 år gammal så det känns som det kan vara på plats med en ny hjälm nu när jag ska ta upp...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: majabergman
·
P
Utrustning Nu vet jag inte om någon försöker blåsa mig, men jag tänker åka och hämta den och avgöra. Fick den för 3000!!!!:D :crazy: 2
Svar
36
· Visningar
6 080
Senast: Teja
·
L
Utrustning Äntligen hittat ett par helflätade tyglar (twist-tygel), på Ho*ze. Jag har inbillat mej att dessa ska vara sköna, när dem väl är...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Love_energy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka