Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning vad är ringarna där uppe på en longergjord till? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 183
Senast: Bamse
·
Utrustning Jag sitter och tittar på o köpa en Pinto sadel från Börjes tingsryd, en allround.. Jag tycker det är en jätteskön sadel att rida i då...
Svar
10
· Visningar
1 251
Utrustning Om schabrak glider neråt på manken eller bakåt, säger det någonting om hur sadeln ligger på hästen eller hur hästen rör sig? Jag kom...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: majabergman
·
J
Utrustning Galoppsadeln från wintec. HAr även den systemet då man kan byta bomjärn? Någon som vet?
Svar
15
· Visningar
1 476
Senast: svea
·
H
Utrustning hej , måste bara fråga om det här bettet? Vad hjälper det mot, är det för heta hästar? Berätta allt ni vet om det så är ni jätte snälla...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: hoppryttare_Miró
·
M
Utrustning Hur behåller man tävlingsbyxan vit? På tävling får man ju fläckar , särskilt urin och gödselfläckar. Hur behandlar ni dessa bäst...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: vansinnet
·
Utrustning Har haft flera trådar med förslag på täcken men behöver åter igen.. Har en 5 åring som går i en hage som det är ganska mycket liv i...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: LaMaya
·
M
Utrustning Hej jag kanske ska hyra häst i sommar från min ridskola och jag undrar vilken utrustning jag behöver?? Han kommer inte att ha något...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: mollymus2
·
W
Utrustning Jag funtar på att köpa eskadrons boots med fårskinnsludd men hur tar ni hand om dom? Fastnar det inte mycket grus och smuts? Lägg...
Svar
2
· Visningar
1 143
Senast: Lina_
·
1
Utrustning Ska till att köpa hästtransport, har dock inte pengarna att köpa drömvagnen just nu :(. Så de får bli en billigare så länge, tänkte höra... 2
Svar
28
· Visningar
2 423
Utrustning Är det bra? Består det av nät eller av ''tyg''? Jag är behov av att det är ett tyg där inga knott kan komma igenom.
Svar
1
· Visningar
587
Senast: pernilla_s
·
S
Utrustning Släng in lite bilder på hästar med sadellägen långt fram och berätta lite vad det är för häst & så. Skulle vara kul att se andra hästar...
Svar
8
· Visningar
1 328
Senast: sissu
·
J
Utrustning Har tänkt köpa en till kavaj, men jag vet inte riktigt vilken färg den ska vara. Jag har en jättesnygg marinblå kavaj med svaga...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: jordgubba
·
Utrustning Har ett halvblod med stort huvud. Har en(!) grimma som sitter riktigt bra på honom stl 3 från tyskland dvs x-full. Han kan ha stl full...
Svar
7
· Visningar
1 068
Senast: Centaur
·
H
Utrustning Är de bara jag, eller är de så att alltid när man ska beställa från en nätbutik alt. gå in i en butik har dom inte alltid allt man söker... 2
Svar
24
· Visningar
1 603
Senast: Havregryn
·
Utrustning Igår när jag höll på sadla hästen och la på den gosiga fårskinnspadden, kom jag att tänka på dessa stackars lam i Australien som blev...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: Suskiv
·
Utrustning Någon som har täcken från Domani till sina hästar? Har för mig dom skulle komma till Strömsholm som utställare. Ffa. är jag... 2
Svar
20
· Visningar
5 470
Senast: Miss Sixty
·
S
Utrustning Någon som vet vad 135cm till 145cm blir i amerikans storlek.???
Svar
2
· Visningar
697
Senast: search
·
Q
Utrustning Har tittat på förbygel Stockholm i katalogen, någon som klämt och kännt på den. Tänkte först köpa en fr Källqvist men denna ser ut att...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: marve
·
A
Utrustning Hur måter man längden på en sadelgjord. Hela med spännen eller??
Svar
2
· Visningar
983
Senast: afsana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka