Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilken ska man satsa på då? Rider både hopp och dressyr, så allround är ju bäst. Pfiff Haflinger, kan den passa? Vad finns det...
Svar
7
· Visningar
944
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Hur är det med deras hästavdelning vad gäller kvalitet och pris? Är de billigare än en vanlig hästsportbutik och är grejerna prisvärda... 2
Svar
21
· Visningar
4 301
Senast: Borst
·
Utrustning En av mina kompisar ska köpa häst i sommar, 3 årig jättefin fjordvalack. När jag diskuterade utrustning med tjejens mamma så sa hon att...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Ja en ny tråd i detta ämne :) Red ponnyn igår med enbart grimma och det gick jättebra! Hon lyssnade jättefint så nu undrar jag vad... 2
Svar
20
· Visningar
1 754
Senast: Korven
·
I
Utrustning Någon som har tips om vilka boots som håller för broddtramp??? Min häst har börjat trampa på sig ganska ofta och därför ska jag köpa...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Havregryn
·
M
Utrustning Vilka bett är snällast mot känsliga hästar? (gkd på tävling) Tvådelat, tjockt eller smalt, metall eller syntet, fasta eller lösa...
Svar
8
· Visningar
935
Senast: sarabara
·
Utrustning Kolla och se själva. http://www.pixbox.se/alb_show_id528969_page0.html Jag har 56-57, finns endast i dubbelstorlekar, 58-59 blev... 2
Svar
27
· Visningar
2 945
Senast: alp
·
  • Låst
Utrustning Någon som vet vilka utställare som kommer dit i år?
Svar
2
· Visningar
868
Utrustning Från dag till annan i princip, eller i alla fall vecka till annan så har bromsarna börjat nypa i vid backning på släpet. Jag hade det...
Svar
14
· Visningar
28 653
D
Utrustning Någon som har dom eller sett dom live? Funderade på om man skulle beställa dom när jag beställer sadeln
Svar
6
· Visningar
904
Senast: Havregryn
·
S
Utrustning Vad finns det för bra relativt billiga hjälmar? Gärna klassiskt utseende (ingen cykelhjämsliknande sak med andra ord) och som passar...
Svar
12
· Visningar
1 282
Utrustning Någon som testat dem? Är de katastrofalt plastiga eller är de helt ok?
Svar
11
· Visningar
1 097
Senast: TeamVM
·
Utrustning Finns någon vit läderfärg eller sådant?
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: FadeAway
·
N
Utrustning Jag har ett äldre sto som för närvarande än ur kondition. Omusklad och "fölbukig" efter senaste fölisen (har fått 4 föl varav dom 2...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: diny
·
H
Utrustning Börjes remontnosgrimma, kan någon ge mig måtten på den? Hur lång den är i nack delen och runt mulen?
Svar
11
· Visningar
1 005
Senast: Krifra
·
Utrustning Något som alltid förundrar mig när jag är ute på tävling är hur alla andra kan ha så vita ridbyxor när mina direkt blir smutsiga. Jag...
Svar
3
· Visningar
997
Senast: Jardina
·
Utrustning Finns det? Jag är kort och har tjocka vader. Eftersom jag för tillfället inte kommer i ridstövlarna tänkte jag införskaffa chaps men... 2
Svar
26
· Visningar
2 889
Senast: Sorbe
·
Utrustning Nån som har vridbara stigbyglar?Har ett ledband i foten som inte är världens bästa och funderar på om de här stigbyglarna inte skulle... 2
Svar
31
· Visningar
2 685
Senast: Marks
·
A
Utrustning Undrar vad ni har för färger på er utrustning till era fux? Jättegärna bilder. Har själv en riktigt mörkröd fux och vill ha tips. 2
Svar
32
· Visningar
4 271
Senast: EQL
·
A
Utrustning Någon som har bra tips på träns för under 500 kr? :angel: Sadeln är svart, schabraket är brun, och hästen är mörkbrun.. Kan ju inte...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Alltid Hanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka