Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Var ute och gick en sväng med pollen i mörkret idag och funderade lite: När man sitter på hästen finns det ju en massa reflexer... 2
Svar
21
· Visningar
3 209
Senast: Train
·
A
Utrustning Hej har fått en spricka överdörren på min christ concorde tänkte höra om någon annan haft samma problem.
Svar
1
· Visningar
1 035
Utrustning Jag har funderat på att köpa en sådann i sommar men då det handlar om mkt pengar vill jag höra era för och nackdelar, vad ni köpte er... 2
Svar
28
· Visningar
2 160
Senast: Nate
·
Utrustning Jag har köpt ett amigo-vintertäcke till min unghäst. Hade även tänkt köpa ett halstäcke till men de är ju helt ofodrade. Har inte hittat...
Svar
12
· Visningar
1 965
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Ska köpa nytt bett nu och vill helst ha ett i rätt storlek :smirk: Just nu använder jag ett tredelat bett som är 13,5, det ser ut att...
Svar
14
· Visningar
1 525
Senast: Snyggve
·
N
Utrustning Jag försöker hitta ett bra bett till mitt fullblod men behöver lite tips. Hon vill gärna hänga lite i bettet och går och tuggar mycket...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Ska beställa ett täcke som helst hade behövt komma igår, men vet inte riktigt vilket jag skja ta av dessa..? *Hjälp* Rhino Plus...
Svar
14
· Visningar
1 200
T
Utrustning Ni som har eller har ridit i en Dressage - Star Trekk. Vad tycker ni om dessa sadlar? Vill veta både Negativt å Possetivt...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Camilla_H
·
Utrustning Hade tänkt köpa en Pfiff Gotthardt hoppsadel, jag velar mellan Svrt och Brun. Pfiff har inga bilder på den i brunt så jag undrar därför...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: abbeli
·
Utrustning vilka är det som har kort anläggningsyta med något böjd bom...? Nyfiken som få!!!:bump:
Svar
3
· Visningar
663
Senast: cristobal
·
H
Utrustning Ni vet dom slickstenarna som man kan ha som leksak i boxen. Finns det något negativt med dem? Tänker på dem man ska häga från taket.
Svar
16
· Visningar
1 285
Senast: kvandi
·
Utrustning hej nu undrar jag va ni varmblods ägare använder för sadlar. när min häst fick sin andra ir terapi så provade vi mina sadlar men dom... 2
Svar
31
· Visningar
8 777
Senast: Totola
·
Utrustning En snabb fråga bara: Vad heter Schabrak på enelska? :confused: Ska nämligen beställa schabrak men kommer inte på/hittar inte vad...
Svar
4
· Visningar
8 969
W
Utrustning Lite långsökt kanske med tanke på att det inte känns sådär väldigt etablerat i Sverige, men är det någon bukare som kör omkring med ett...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: whitetrash
·
Utrustning Hur ligger denna sadel? Relativt dåliga bilder, men kan ta mera. Första gången jag lägger ut bilder med.... Ha lite...
Svar
10
· Visningar
849
Senast: skogersson
·
C
Utrustning I vilket läge sätter ni erat Hackamore? Vill gärna se bilder... berätta gärna varför ni börja använda det och hur de funkar bra på...
Svar
9
· Visningar
1 969
Senast: sissu
·
G
Utrustning Har just nu en eurolite som sitter bra på mig, men jag får ett rött märke i pannan efter att ha haft på mig den. Kommer det att bli...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: IngaLena
·
V
Utrustning Jag har beställt en Pfiff bomlös sadel från Österbo Hästgård och nu måste jag ha en lämplig pad till den. Jag har kollat runt på nätet...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: skojskrot
·
Utrustning Har för mig att typ ridsport haft annons om det finns det även på internet?
Svar
1
· Visningar
972
Senast: EmelieR
·
T
Utrustning Någon som känner till den sadeln? Finns både som dressyr och hopp, tillverkas england (tror jag hon sa), kostar nånstans mellan...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: KillerQueen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka