Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har hört mycket illa om Globus sadlar, sneda bommar, sned stoppning, usel läderkvalite, spikar som sticker ut osv osv. Är det någon...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: JForsberg
·
Utrustning Hittade min lädergrimma igår som hängt undangömd i stallet ett antal månader. Den är så stel, så stel och möglig här och var. Hur ska...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: bigganl
·
Utrustning Kan ni tipsa mig om ett bra vintertäcke med mindre fyllning, runt 100-200 gram. Vilka märken/modeller ska man kolla efter? Jag är...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: Fullblod
·
H
Utrustning Någon som sett tränset som har i stället för vanliga spännen, små spännen i form av hästskor? så sött träns tror jag måste...
Svar
8
· Visningar
1 096
Senast: FadeAway
·
L
Utrustning I Höökskatalogen har jag sett något som heter stigbett. det ser ut som en halvcirkel av ståltråd med lite krussiduller på:crazy: Vet nån... 2
Svar
28
· Visningar
14 302
Senast: Nate
·
K
Utrustning Vad kan en märkbrun häst ha för färger :angel: jaa jag ehöver hjälp, jordfärger ser tråkigt ut tkr jag men funderar på vinröd men njaaa...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: Krulidut
·
Utrustning Hej! Min islänning har alltid sönder sina reflexerna på bakbenen (de sitter lite för långt ner, lite stora, ska köpa nya). Ibland kan...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Wippos
·
K
Utrustning In med bilder på dressyrschabrak som passar till en fux! :bump: Jag är på jakt efter ett men vet inte riktigt vilken färg, kantband...
Svar
10
· Visningar
1 391
Senast: Solvira
·
Utrustning kände bara sådär spontant att jag nog kan lägga 500 kr på något nytt till mig eller hästen och tänkte att jag skulle be om råd här på...
Svar
8
· Visningar
1 138
K
  • Låst
Utrustning vart finns det?? inte allt för dyr, mellan 500-800 kr.. 2
Svar
21
· Visningar
1 591
Senast: Nitronom
·
Utrustning Jag söker ett bra fleecetäcke att lägga på hästen i boxen när den är svettig. det ska vara bra kvalite och bra passform. Jag har...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: nyponros
·
Utrustning Vad är det för märke på dem? Kom att tänka på det igår när jag bytte schabrak och satte på ett Agria-schabrak som jag har vunnit/fått...
Svar
6
· Visningar
1 421
Senast: Seabaz
·
P
Utrustning Som rubriken låter alltså kan man tumla fleece:confused: Ska tvätta mina fleecelindor å undrar bara om man kan tumla dem gör inget om...
Svar
8
· Visningar
2 294
S
Utrustning jag har köpt en sadel.... en bomlös, eftersom jag bara har ardennrar:angel: hittade en på rea, det enda jag har läst om den här inne...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: sinner
·
S
Utrustning Har en Kentaur andromeda till min häst som jag nu tycker har blivit för smal, och vill då skicka den till sadelmakaren så att han kan... 2
Svar
35
· Visningar
3 570
Senast: Salvi
·
Utrustning Hur vid kan man göra en sådan?? 2
Svar
29
· Visningar
2 221
Senast: hopp_o_galopp
·
Utrustning Gah, jag börjar snart med käpphäst istället :devil:. Har ett 5årigt halvblod (6 i år) som vi först hade problemet med att hon fick...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: Centaur
·
Utrustning Hej du som läser . Jag rider min ponny på Pehlam och vanligt tre delat, såklart funkar Pehlam bäst i böjbarhet m.m. eftersom han inte...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: Wippos
·
Utrustning Om man köper ett träns i stl Cob får man Cob-tyglar med då, eller är Full-tyglar?
Svar
7
· Visningar
752
Senast: Constance
·
Utrustning Ni som har hästar med liten manke, vad har ni för sadel? Letar efter en sadel till min häst, men det är svårt att veta var man ska...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka