Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Var lite kluven över var jag skulle placera tråden, då min fråga rör flera områden egentligen. Men huvudfrågan gäller pålles sadel...
Svar
8
· Visningar
1 055
Senast: amalia
·
M
Utrustning Har nu hittat 2 ljusbruna träns som jag fastnat för. Men kan inte avgöra vilket som är snyggast, så snälla hjälp mig o tyck till...
Svar
16
· Visningar
1 068
Senast: Moja
·
Utrustning använder du väst eller inte när du rider? motivera gärna varför du har valt så, kul att höra handlade själv en väst 2004 från sthlm... 2
Svar
24
· Visningar
1 680
Senast: Jardina
·
S
Utrustning Vad föredrar ni som stallbandage? Vad ger bäst effekt? Vilket sitter bäst? Andra för och nackdelar med dem båda?
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Jardina
·
Utrustning Min häst är en jäkel på att slita tyglarna ur handen på mig, speciellt när jag ska dressyrträna.. hon liksom hänger sig i tyglarna och... 2
Svar
20
· Visningar
5 733
Utrustning Vet ej om tråden kommit rätt... Men vad i hela friden är stigbett? Har läst böcker om att de använt stibett mm. men jag har aldrig...
Svar
4
· Visningar
1 312
Utrustning Söker bilder på träns i gammal stil, som tex. hästarna i King Arthur har. :) För jag behöver inspiration till tränset jag ska rita...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: banjo
·
Utrustning Är det någon här som nyligen skickat sin Passiersadel till Passier i Tyskland? Skickade ni privat, eller gick ni genom någon...
Svar
8
· Visningar
1 472
Senast: lizzie
·
Utrustning Chili börjar äntligen bli bättre nu :banana: Han är ju igentligen westernhäst men jag har inhandlat en engelsk sadel, då vi även kommer...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: Nethril
·
Utrustning Nu har jag provat Hööks regntäcke och Shires regntäcke. Båda glider i sidled. Det räcker att hon går tre steg... (Hon är 95 cm hög och...
Svar
15
· Visningar
1 760
Senast: Ysa
·
Utrustning Vill jag ha tips på inför vintern.Är en riktig fryslort.
Svar
18
· Visningar
2 487
Senast: Zolimita
·
Utrustning Jag blir galen snart! Har ändå ett hyfsat litet kallblod, men det är ju omöjligt att hitta saker som sitter bra :mad: Grimmor når inte...
Svar
12
· Visningar
1 920
Senast: Snyggve
·
Utrustning Vill gärna ha tips och råd! Jag ska äntligen köpa ett nytt släp!! :love: Och sedan skeppa min gamla VV åt fanders! :devil: Jag ska ha...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: remmis
·
Utrustning Har då återigen fått sönderslitna skydd pga av bushäst. Jag släpper honom lös ibland i ridhuset så att han ska få bocka av sig det... 2
Svar
24
· Visningar
1 733
Senast: Sorbe
·
Utrustning Jag som är en relativt liten människa och drar 36 i de flesta byxor, borde inte jag kunna ha 176 cl i ridbyxor? Har hittat ett par...
Svar
10
· Visningar
1 947
Senast: Panamera
·
Utrustning Det med 300g har någon sett det i 165? Har ett i 155 men det är i minsta laget jättecharmigt täcke och skulle gärna köpa ett i rättt...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: FadeAway
·
E
Utrustning Hej! jag har ett par helskodda ridbyxor, vet ej vad skoningen är av (skinn/mocka fuskskinn...) men kan man tvätta dem i tvättmaskin...
Svar
7
· Visningar
1 726
H
Utrustning Prutar ni på begagnad utrustning till dig och hästen? Jag har bara varit med om att man får "paketpris" om man köper fler grejer. Nu när... 2
Svar
21
· Visningar
1 634
Senast: Borst
·
M
Utrustning vad har ni anndra på er då ni rider med säkerhetsvästen? jag har inte ännu hittat något det ser helt okej ut med i allafall ;) BILDER...
Svar
7
· Visningar
780
Senast: Yrrol69
·
Utrustning Jag har en spalding britanica tror jag den heter, har bomvidd 3 just nu. Provade ut den i oktober/november men nu har den blivit för...
Svar
1
· Visningar
608
Senast: Elisha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka