Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Någon som har erfarenhet av det? Vad är det förutom infästningen i sidostyckena och att det blir fasta ringar som skiljer dte... 2 3
Svar
45
· Visningar
7 908
Utrustning Skulle vilja köpa detta träns, http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-300309 och undrar om någon har det? Hur är det i... 2
Svar
24
· Visningar
2 025
Senast: Havregryn
·
Utrustning Finns det något släp som man kan dra två stora hästar i på B-kort?
Svar
4
· Visningar
682
Senast: SeagirlM
·
H
Utrustning Säger man att till grova/breda hästar passar inte täcken med halvhals så bra??
Svar
3
· Visningar
753
Senast: feel
·
Utrustning Är det någon som har dessa shabrak http://www.hooks.se/butik/default.asp?sidvarde=SE&ScreenWidth=1024 Hur är dem i kvalitet, håller... 2
Svar
22
· Visningar
2 874
Senast: palle
·
W
Utrustning Min sadel som jag köpte i somras då min häst var betydligt rundare över ryggen (både fett och mer muskler), passar inte längre så bra...
Svar
8
· Visningar
1 404
Senast: MoQ
·
I
Utrustning Har fått en ny häst, en D-ponny. Som har mycket fullblod i sig, jag har inte bestämt mig. Men funderar på att köpa en dressyr sadel...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Isbiteen__
·
Utrustning ngn som har täcken detta märket? bra/dåliga? såg att de rätt billiga....kan man jämföra dem med amigo?
Svar
13
· Visningar
1 673
Senast: Scott
·
Utrustning Ni som har pessoas utetäcken är ni nöjda med dem? Dem har ju starkare material än Rhino och Amigo. Svårt att hitta täcken som inte går...
Svar
10
· Visningar
1 924
Senast: LiselotteA
·
J
Utrustning hoppas nu jag lägger detta inlägget rätt :o iaf, ska köpa min första häst !-äntligen- och undrar givetvis vad för saker ni köpte när...
Svar
16
· Visningar
4 179
Senast: abbeli
·
Utrustning Rider just nu en 6-årig ponny och har tänkt variera mig mellan ungponnyklass och vanlig klass. JAg rider henne på ett bett jag inte får...
Svar
19
· Visningar
1 229
Senast: love_yah
·
A
Utrustning Just denna modell verkar kunna anpassas en hel del i bomvidd, kåplängd och sitsstorlek, men jag har bara sett den på webben. Är det...
Svar
11
· Visningar
6 564
Senast: Inka-90
·
W
Utrustning Vad är snyggast ? Remontnosgrimma eller Aachen-nosgrimma (engelsk) :bump: 2
Svar
35
· Visningar
3 327
Senast: quint
·
T
Utrustning Vilket är bäst rakt tränsbett? Två delat tränsbett? Tredelat tränsbett? Jag rider just nu min unghäst på rakt tränsbett.. tycker att...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Kaki
·
M
Utrustning Jag är i transportköpartaget och står i valet och kvalet mellan plywood och glasfiber. Något jag märkt är att glasfibervarianterna... 2
Svar
24
· Visningar
3 957
Utrustning Gav mej själv en julklapp när jag bytte min gamla Volvo S40 från 97 mot en Jeep Grand Cherrockee V8 från 96. Saken är den att jag nu med... 2
Svar
20
· Visningar
4 874
Utrustning Jag har tänkt köpa ett par jodphursridbyxor, men har väldigt svårt att hitta vanliga ridbyxor som är tillräckligt långa. Hur är det med...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: bigganl
·
Utrustning Har nu (äntligen?) haft förmånen att beskåda ryttare som ridit på hackamore med långa skänklar och flätad nosdel, inte ponnyhack...
Svar
3
· Visningar
1 907
M
Utrustning Jag funderar på att köpa en bomlös sadel..och nu har jag en fråga: Kan man hoppa i dem? och rida "normalt"? Skulle den kunna...
Svar
13
· Visningar
1 015
Utrustning Är det någon som under vintern testat hööks nya täcke som spänns från sidan snarare än framifrån...
Svar
12
· Visningar
1 263
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka