Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning har aldrig hört talas om det märket innan jag sprang på den här sadeln. Den är verkligen jätteskön. Nån som har en sån? hur tycker ni... 2
Svar
23
· Visningar
9 203
Senast: Baddy96
·
M
Utrustning Kort fråga, vilka är bäst? Amigo eller sjöhagen?
Svar
15
· Visningar
4 012
Senast: Svalan
·
Utrustning Jag har två underbara Welsh cobbar som jag siktar med att vara ute och visa på welshutställning/ tävling till sommaren, har inte varit...
Svar
1
· Visningar
739
Utrustning Regnar så sjukt mkt nu, helt hopplöst att torka täcken.. Så ska köpa två extra-täcken att ha när dom andra är för blöta. Men vet inte... 2
Svar
20
· Visningar
1 697
Senast: Centaur
·
Utrustning Elvira är en riktig klant, när något är rolig/otäckt så hoppar hon och far och bryr sig inte riktit om var hon sätter ner sina broddade...
Svar
2
· Visningar
1 129
Senast: skuggi
·
H
Utrustning Vad för "huve" ska ha smal nosgrimma? Och vad för "huve" ska ha bred nosgrimma? Jag är lite kluven om ett grovt och stort huve kan...
Svar
11
· Visningar
1 022
Senast: pomelo
·
Utrustning Efter att ha letat efter nya ridstövlar länge så har jag nu bestämt att måttbeställa ett par. Vill ha tips på märken som måttbeställer...
Svar
19
· Visningar
6 343
Senast: iloveyou
·
B
Utrustning John Whitakerart hittar man John Whitaker utrustning på nätet någon som vet eller om det finns någon affär i linköpings trakten...
Svar
3
· Visningar
837
Senast: bumbi_608
·
G
Utrustning Skickade det här mailet till en bomlös-utprovare för två veckor sen, men jag har inte fått något svar. Så jag ställer samma frågor här...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: Gallardo
·
Utrustning Hur skulle ni gjort med en häst som är 3 år (blir 4 i år), ang prova ut sadel? Är det vettigt att åka till sadeutprovare för att köpa en...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: trofé
·
P
Utrustning Finns det något märke med (relativt billiga) grimmor som har kortare sidostycke än normalt? Eller är alla lika? Min kille har storlek...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: plymen
·
Utrustning Som rubriken lyder, vilken sadel anser ni är bäst i kvalitet, komfort mm?
Svar
17
· Visningar
1 868
Senast: TeamVM
·
Utrustning Har de lång anläggningsyta?
Svar
1
· Visningar
569
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Vilken färg ska jag köpa på butetsadel? den som ligger högst upp på hoppsadellistan på equal*tylines hemsida. Jag antar att man kan... 2
Svar
32
· Visningar
2 492
Senast: Aliina
·
L
Utrustning Är i valet och kvalet om vilken färg på träns (pullarträns med platta remmar) jag ska köpa för att matcha sadeln.. Vill helst ha den...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Lawendel
·
Utrustning Jag har ett jätte problem letar ridstövlar men hittar inga som passar. Jag vill ha ett par snygga stövlar alla dressyr modell. Jag har...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Eve
·
I
Utrustning Nu har jag vart å provat ut en brun sadel till min häst, nu till fråga, vad för färg på schabrak/vojlok passar en brun sadel ? :D :p Har... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 200
Senast: Heikne
·
T
Utrustning Jag är medryttare på en häst och ägarens saker är väl inte 100% Ska man rida omkring på en trasig sadel, alltså den är sprucken här och... 2
Svar
36
· Visningar
2 688
Senast: SiZo
·
Utrustning Hur ser de ut nu? Det står bara "ej t-spänne" Nån som har de utan t-spänne? Men på bilden har de t-spänne:confused:
Svar
3
· Visningar
1 091
Senast: freike
·
J
Utrustning Jag tror nog att ja är litta färgblind :angel: är dessa knappar silvriga eller guldiga...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: vicky417
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18