Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Okej, en fundering här som vi i stallet inte fått ett svar på.. Ena hästens sadel ligger i bakvikt ordentligt. Men till saken här... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 045
Senast: sky_fly
·
Utrustning ...ett vanligt vadderat pannband (ev. med brodyr) med en slät, ofodrad nosgrimma?:angel: Eller ser det helt tokigt ut? Funderar på...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Ellyne
·
Utrustning Hej! Är det någon som provat Bucas rain protector eller liknande? Det är ett ridregntäcke med hals och jag vet att det finns i...
Svar
11
· Visningar
1 166
Senast: Havregryn
·
Utrustning Några åsikter? Ska eventuellt prova ut dressyrsadel och utprovaren trodde att Caprillin kunde passa min häst. Jag prioriterar...
Svar
3
· Visningar
6 184
Senast: Maran
·
Utrustning Det börjar närma sig tid att ta in hästarna för hösten. Detta ledde till att jag idag ägnat förmiddagen åt att gå igenom täckesförrådet...
Svar
16
· Visningar
1 173
Senast: Havregryn
·
M
Utrustning Hejsan! Jag har beslutångest och undrar om ni vill ge mig lite goda råd;) Sitter och funderar på om jag ska köpa ett Rhino wug det... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 026
Senast: Lazy Lady
·
Utrustning Vet att det finns många tränstrådar. Men kan ni inte lägga in bilder på snygga träns med tygelhakar? Så himla snyggt! Skriv vad det... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 748
Senast: Comfort
·
S
Utrustning Hej! Någon som vet ifall man kan få tag i ett riktigt underställ till en häst motsvarande sådana vi människor har när vi åker skidor...
Svar
17
· Visningar
1 709
Senast: mackan
·
Utrustning Hej, jag har lite tråkigt just nu och undrar vad ni har för reflexer när ni rider nu. Visa gärna bilder också:bump:
Svar
10
· Visningar
807
Senast: flickancarra
·
Utrustning Skulle prova ett jaktkandar på hästen men blev osäker p.g.a kindkedjekrokarna, de trycks ju liksom in i hästen. Borde inte det göra ont...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: purity_666
·
Utrustning Jag behöver en dragbil som får dra 1800 kg, då mitt nya släp ligger på den totalvikten. Krav: *4-hjulsdriven *vill helst ha en vanlig... 2
Svar
28
· Visningar
2 934
Senast: Domino_s
·
Utrustning Vad tycker ni? Sadlen ifråga är en Wellington Greenline 17" fit4. Albumet: http://www.pixbox.se/alb_show_id347269_page1.html...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: Domino_s
·
J
Utrustning Hjälpte en kompis att träna lastning i dag, hon har en lite besvärlig häst att lasta. Vi har försökt med olika metoder och hade kommit... 2
Svar
21
· Visningar
2 058
Senast: axel
·
Utrustning Flytta tråden om den ligger fel! Tror ni man blir idiotförklarad om man har med sig egna tyglar till ridskoleridningen? Man har ju... 2
Svar
36
· Visningar
2 803
Senast: Punkity
·
G
Utrustning Har spanat runt lite på såna sadlar på nätet, och ganska många jag ser har svarta kåpor med bruna vulster och säten. Är det den äldre...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: skuggi
·
M
Utrustning Ja, rubriken säger allt ;)
Svar
19
· Visningar
1 455
Senast: _Peplis_
·
I
Utrustning Jag har glömt bort hur "aachen" stavas (och är för "lat" för att kolla efter rätt stavning nu...), ni förstår iaf. Grejen...
Svar
6
· Visningar
847
Senast: ict
·
Utrustning Om jag ska behålla min Hubertus allroundsadel eller inte. Den ligger ju inte helt hundra på honom, men den skadar inte ryggen på honom...
Svar
16
· Visningar
1 142
Senast: Solvira
·
Utrustning Har sökt men inte fått nåt bra svar. Lämnade tillbaka en Isabell Werth jag haft på prov, men vitt järn i idsag, och frågade om det finns...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Tussilago
·
E
Utrustning Silikon, gummi eller vad det nu kan vara. Är alla bett tjocka? Lyckas inte hitta något syntetbett som är någorlunda smalt (inte... 2
Svar
24
· Visningar
3 559

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet

Hästrelaterat

Tillbaka