Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Min häst blir väldigt stark i munnen när vi ska rida. Men mest i hoppningen och när vi rider ut eller är på fält, han vill bara...
Svar
3
· Visningar
533
Senast: Sirap
·
Utrustning I fredags hände det som inte får hända och min häst gick omkull i släpet. Jag har ingen kamera så jag vet inte vad som hände men jag...
Svar
16
· Visningar
2 604
Senast: Buck
·
Utrustning Finns det någon som vet vad märkningen 2AA står för på en prestige Arezzo? Har googlat men hittar inget.
Svar
3
· Visningar
3 490
Utrustning Scenario: Otroligt snäll häst som tycker det är jättekul att galoppera i snön :bump: Kanske lite FÖR kul, huvudet åker upp och bromsen... 2
Svar
25
· Visningar
2 507
Senast: caballus
·
Utrustning Har ett 2-årigt barn som går på ridskola och fick ett par ridbyxor och inte dom bästa, hon glider som Bambi på hal is i sadeln. I värsta...
Svar
1
· Visningar
610
Senast: Retro
·
Utrustning Hej Buke :D Tänkte höra om någon här har input att komma med för min kära häst. Ett 8-årigt halvblod som går dressyr, hopp och...
Svar
10
· Visningar
1 971
Senast: Ace
·
Utrustning Ungefär hur varmt ska det vara i stallet för att er (helklippta) häst ska få sova naken? Är den varm eller kall av sig, eller ingetdera...
Svar
2
· Visningar
715
Utrustning Hej, Jag behöver hjälp med att hitta en breeed lackad droppformad nosgrimma med vit fodring. Typ PS of Sweden grand prix nosgrimma men i...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Hej på er! Köpte en Värmlandsvagn tidigare i vår. På besiktningen fick den anmärkning på ojämn bromsverkan, påskjutsreserv kort och en...
Svar
16
· Visningar
9 849
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Hej, jag har nått elfel men vet inte riktigt vad för fel? Någon som är duktig på bilar och transporter? När jag kopplar i hopp bil med...
Svar
9
· Visningar
2 427
Senast: Lutten
·
Utrustning Hej Jag är sugen på att testa ett så kallat curbgag, men har inte lust att lägga stora summor på det. Går det att göra ett eget för att...
Svar
8
· Visningar
1 423
Utrustning Någon som har eller haft ett sånt och kan säga nåt om kvalitén? Undrar även om de billigare Schockemöhle tränsen är av bra kvalité?
Svar
6
· Visningar
1 123
Utrustning Har kollat runt på dessa två på t.ex H--ze och H---s. Vari ligger skillnaden på en longergjord och tömkörningsgjord? Sitter öglorna på...
Svar
2
· Visningar
3 929
Senast: Buck
·
Utrustning Den gamla gick sönder, och vill hitta något liknande, men går bet. Den ska vara brun och med mässingsspännen och inte kosta skjortan...
Svar
4
· Visningar
534
Senast: LesPaul
·
Utrustning Hej! Behöver lite hjälp. Rider en fjording som är väldigt stark och het och gärna vill springa på men samtidigt så är hon känslig i...
Svar
1
· Visningar
3 474
Senast: Chewal
·
Utrustning Jag använder nästan aldrig säkerhetsväst längre (:o) av den enkla anledningen att jag inte riktigt trivs i den.Jag har alltid haft...
Svar
7
· Visningar
1 256
Utrustning Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för...
Svar
6
· Visningar
2 019
Senast: Freazer
·
Utrustning Vad anser ni vara ett rimligt pris för en äldre Morris & Nolan Gold collection tillverkad 2003? Den ser fin ut i läder och stroppar på...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: Freazer
·
Utrustning Min ponny har tidigare haft cavallo simple i strl 1. Tänkte köpa nya igår men döm om min förvåning när butikspersonalen säger att simple...
Svar
9
· Visningar
1 536
Senast: Aleel
·
Utrustning Har nyligen köpt hem lädertvål samt läderbalsam till vår loksele. Att jag köpte balsam istället för olja beror på att jag läst att olja...
Svar
2
· Visningar
4 691
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka