Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag är väldigt sugen på att köpa golden wings bettet, men vingarna tar ju lite plats. Min häst har vanligt vis 12,5 på sitt baucherbett...
Svar
4
· Visningar
2 300
Senast: Hedinn
·
P
Utrustning Någon som vet den egentliga orsaken till mittenringen i kinkedjan?
Svar
12
· Visningar
1 056
Senast: prallan
·
Utrustning Hej! Jag funderar på att köpa ett Antares Precision träns. Det kostar ju hela 3.500kr så därför undrar jag om det finns någon här som...
Svar
2
· Visningar
1 506
Senast: Elektron
·
Utrustning Någon som vet var det går att få tag på stora ringar, sådana som bett ofta hänger på i butiker? De hakar ihop i öppningen, är väl kanske...
Svar
8
· Visningar
1 152
Senast: MayGrace
·
Utrustning Hej! Vad lägger ni på era hästar nu när det är kallt ute? Vid -10 grader, vad har ni på då? Skriv gärna: gram på täcke, grader... 2
Svar
26
· Visningar
1 791
Senast: Anna37
·
Utrustning Kanske en jättedum fråga :o Men finns det någon modell av förbygel som inte har en "brygga" över manken på hästen? Alternativt någon där...
Svar
8
· Visningar
1 027
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: Vogue
·
Utrustning Tyckte jag såg ett inlägg från någon ridsportbutik på fb att de fått in sammetshjälmar med skruv i nacken, såg ut på bilden som en helt...
Svar
13
· Visningar
948
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av Cheval Liberte och Värmlandsvagnen? Vilken av dessa två är mest prisvärd osv? Glad för alla svar! ☺️ 2
Svar
28
· Visningar
10 079
Senast: grodan21
·
Utrustning Har för mig att jag sett någon liknande tråd på något forum, men tänkte why not överföra det till Buke också? :p Vad red du med för... 2
Svar
28
· Visningar
2 687
Utrustning Någon som kan tipsa om märken/modeller av ridskor som finns i riktigt stora storlekar (strl 47,5-48)? Det behöver vara en modell som man...
Svar
14
· Visningar
1 244
Senast: Luff
·
Utrustning bästa tåligaste bootsen som inte går sönder och tål olika väder?!!
Svar
2
· Visningar
541
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag är på jakt efter nya senskydd. Problemet är bara att jag inte vet vad jag vill ha! Jag vet däremot vad jag INTE vill ha, och det är... 2
Svar
27
· Visningar
1 363
Utrustning Hej har en fundering puls band till människa funkar de till hästar? Non som kört med de? Dom som är till för hästarna inom travet är så...
Svar
4
· Visningar
621
Senast: SiZo
·
Utrustning Hur gör man? Är det bara att träna, träna, träna? Jag vill kunna linda riktigt snyggt, så det ser helt perfekt slätt och jämntjockt ut...
Svar
9
· Visningar
1 206
Senast: Magnum
·
Utrustning Är det någon som har den? Eller som har sett den på en häst? Pålle har en ELT nu som vi är nöjda med men jag vill byta till en brun...
Svar
1
· Visningar
1 415
Senast: DrT
·
Utrustning Som har hållit läänge, hur gammalt är det och var kommer det ifrån? 2
Svar
38
· Visningar
2 532
Senast: lytesout95
·
Utrustning Ny ponny inhandlad och tyvärr sitter inte den befintliga sadeln något vidare. Den jag har är en Globus Esperanza. Uppelever att den är... 2
Svar
30
· Visningar
3 403
Senast: caballus
·
Utrustning Ja vad finns det för sadeltvålar som är glycerinfria? Har letat ett tag men inte hittat något märke som har det. Efter diskussioner med...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: WestCott
·
Utrustning Jag hade tidigare en tråd om kavaj, nu har jag kommit till ridbyxorna. Jag skulle gärna få tips om vita ridbyxor. Önskemålet är att de...
Svar
3
· Visningar
1 087
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka