Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Så, dagens konstigaste fråga? Finns det någon bra pälsglans utan parfym (helst utan doftämnen...)? Har idag Foxfire, som jag...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: Freazer
·
Utrustning Är det någon som kört häst enligt detta system? Hästarna står lösa och äter hö på golvet..... Synpunkter?
Svar
18
· Visningar
4 968
Senast: Monifa
·
Utrustning Nån som har erfarenhet av pessoas täcken? Framförallt regntäcke, håller det tätt? Hur är hållbarheten och passformen?
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: Elektron
·
Utrustning För dryga månaden sedan ramlade jag ju av och min 3 år gamla Samshield hjälm fick några ganska fula repor. Häromveckan ramlade jag av...
Svar
13
· Visningar
1 386
Utrustning Jag är ganska (host host) värdelös på att ha täcke på mina hästar. Oftast funkar det alldeles utmärkt med mammutpälsen de har. Men... 2
Svar
29
· Visningar
5 693
Senast: Habina
·
Utrustning Mina tidigare hästar har varit precis lika runda och breda som nuvarande dom har dock varit spikraka. Så när den nya pållen dessutom är...
Svar
5
· Visningar
2 296
Senast: mily
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av den? Tycker den är sååå snygg :love: men hittar ingen återförsäljare i närheten, tyvärr, så jag kan...
Svar
0
· Visningar
344
Utrustning Någon som har ett Horseware Mio bridle? -i så fall, kan man byta nosgrimma på det? - alltså med en vanlig nosgrimma med rem som går...
Svar
1
· Visningar
430
Senast: Elo
·
Utrustning Efter en hemsk olycka igår så har jag ändrat mina tankar kring hjälm. Jag vill ha en super säker hjälm. Vilken är absolut bäst? Back...
Svar
8
· Visningar
972
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Hej, vad finns det för hoppschabrak som är lika långa som sadeln, inte sk. amerikanska? Försöker hitta ett till min hoppsadel, men...
Svar
1
· Visningar
546
Utrustning Jag satt och tittade på stigbyglar, som vanligt, i min jakt efter de perfekta rosa :love: Såg först ett par Jin med swarowski-kristaller...
Svar
18
· Visningar
1 601
Senast: Lager
·
Utrustning HIttade en balsamspray som verkade bra men det står att det inte är lämpligt för obehandlat läder, velour eller nubuckläder. Vad innebär...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: mily
·
Utrustning Jag har letat efter den perfekta jackan ett bra tag nu. Önskemål: Lite fodrad. Alltså typ höst/vår/tunn vinter. Stå emot normal...
Svar
17
· Visningar
1 176
Senast: Unafraid
·
Utrustning Jag vill köpa ett tredelat fullcheekbett till min Grabb med 11 cm i bettstorlek, men jag hittar bara bett i antingen 10,5 cm eller 11,5...
Svar
8
· Visningar
1 650
Senast: Fideli
·
Utrustning Jag behöver ha röd rosett i svansen på hästen när vi börjar tävla nästa år. Ni andra som har det, vad har ni för rosett och hur fäster...
Svar
11
· Visningar
4 500
Senast: spinxx
·
Svar
1
· Visningar
3 077
Senast: åke
·
Utrustning Förra helgen råkade jag ha sönder mina tyglar och jag behöver nu hjälp med att hitta 'de perfekta'. Jag letar efter * svart * stl Full...
Svar
2
· Visningar
655
Utrustning Det måste väl vara fler än jag som börjat skriva shoppinglistor till SIHS, eller? Vad ska ni titta efter och vad hoppas ni finns... 2
Svar
36
· Visningar
3 563
Senast: spinxx
·
Utrustning Hej! Dottern har ett D-Ponny sto med täckesstorlek 125 cm som jag letar skrittäcke till. Hennes ländtäcke är i ponnystorlek men passar...
Svar
3
· Visningar
1 107
Senast: zingoo
·
Utrustning Har en äldre loksele som jag behöver fräscha upp och som jag vill ska hålla länge. Vad är era bästa tips på produkter som vårdar och...
Svar
1
· Visningar
383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka