Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning japp äntligen kommer den. så jag har längtat, har nu ridit barbacka på min kuse som är så himla omusklad och oskön att sitta på...
Svar
6
· Visningar
864
Senast: Beppo
·
Utrustning Jag behöver en ny dressyrsadel. Min nuvarande, en Edinburgh, är för stor för mig, även om den ligger bra på min häst. Ge mig tips på... 2
Svar
25
· Visningar
1 855
Senast: LinnéaL
·
F
Utrustning Ska börja rida min ponny på pelham i terrängen. Dock vill jag ha hjälp att hitta ett lämpligt. * Rak mundel * Korta skänklar *...
Svar
13
· Visningar
1 375
Senast: mackan
·
Utrustning Var kan man köpa en hökrubba, inte högaller som man sätter på väggen, utan en som är på golvet?:confused:
Svar
14
· Visningar
2 759
E
Utrustning Ska såsmåningom gå över till blå utrustning från svart, när min nya säkerhetsväst kommer och då behöver jag ju en blå kavaj. Så visa...
Svar
5
· Visningar
993
Senast: Magictouch
·
M
Utrustning Har lite frågor angående bettlöst då jag inte riktigt lyckas hitta något bett som min häst trivs 100% med. Kan man tömköra i bettlöst...
Svar
9
· Visningar
1 018
J
Utrustning Tjolahopp! Jag vill jätte gärna ha lite råd om bett val osv. Jag har en pålle som jag testat lite olika bett på, han är lite trist...
Svar
7
· Visningar
903
Senast: Miika
·
J
Utrustning Vet inte riktigt vart jag ska skriva det här menn i af hästen som jag antagligen ska köpa ska veterinärbesiktas idag:D Går hon igenom... 2
Svar
20
· Visningar
1 461
Senast: Jojjo811
·
Utrustning Ja alltså i sadelsyfte; rak? normal manke? Eller? Ps.. Musklerna är under uppbyggnad...
Svar
2
· Visningar
904
H
Utrustning Vilket underlag ska man ha i en paddock?? Letar efter ett billigt men bra alternativ. Ej gummiflis.
Svar
15
· Visningar
12 522
Senast: Notorius
·
Utrustning Har lånat hem en prestige silver star som jag ska prova på pållen imorgon. Den ser i stort helt oanvänd ut och de vill ha 6500:- för...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: Nyx
·
Utrustning Någon som vet hur många grader en Griffin richard davidson allround vid ligger på? *hoppas*
Svar
13
· Visningar
1 167
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Har fått nys om en sånn sadel och undrar vad den passar på för typ av häst (rak/svängd), vad ni anser om kvalitén etc.?
Svar
10
· Visningar
1 570
Senast: cactuspower
·
Utrustning Någon här som känner till Christ Comet släpet? Bra eller dåligt? Erfarenheter utav Cheval och Rausch? Jag har tittat på dessa släp men... 2
Svar
38
· Visningar
3 463
Senast: linafina
·
N
Utrustning Är det heeeelt ute nu/snart tycker ni? Kan man ha en sån om man ska tävla dressyr? Jag är ju av modellen "kort och tjock" så jag har...
Svar
14
· Visningar
1 524
Senast: Lillsara
·
E
Utrustning Behöver insperation till nya ridbyxor! Ridsportaffären här hemma har ju inga fina som man inte redan har eller har haft. Nån som vet...
Svar
16
· Visningar
1 427
Senast: Docka-93
·
Utrustning Köpte ett bettlöst träns för några veckor sedan (bitless bridle från Hööks), mest av nyfikenhet på hur det skulle fungera. Och jag... 2
Svar
34
· Visningar
2 431
Senast: Jenny1
·
Utrustning Vilken typ av häst passar deras sadlar på (hoppsadel)? Vad motsvarar storlek 4 på bomvidden?
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Chlo
·
Utrustning (Chlo! jag tar mig lite frihet att visa din bild för jämförelse. Hoppas det är OK.) I stallet SKA vi måla stallet, äntligen. Nu är...
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: Chlo
·
I
Utrustning Hej, Ska köpa en utebox att ha i stugan till vårt kallblod där han ska gå på bete från juni-augusti. Vill gärna ha något som går att...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: nyfikenjag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka