Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning :cry: Hej, jag ligger i ett dilemma. Jo, för den kompisen som jag avskyr som mest just nu för tillfället ska kanske börja rida min... 2
Svar
20
· Visningar
1 679
Senast: Muffe
·
B
Utrustning Är det någon som använder sig av såna där lösa gummiskor/tofflor som man kan ha istället för vanliga hästskor. Låter ju som en rätt...
Svar
11
· Visningar
1 249
Senast: burton
·
Utrustning Jag funderar på om det funkar att longera med vanliga inspänningstyglar, men ha sidepull på istället för träns? Min unghäst har ganska...
Svar
18
· Visningar
1 677
Senast: Curtis
·
P
Utrustning Någon som vet var man kan hitta jw schabrak på internet?
Svar
5
· Visningar
1 232
Senast: *Piralda*
·
Utrustning Skulle vilja köpa ett billigt "travtäcke", används ju garanterat på andra hästar oxå men ja vet att dom finns på valla därför ja kallar...
Svar
5
· Visningar
2 584
Senast: Jempan
·
Utrustning Jag har en Torsion Island som är underbar. Dock är hästen väldigt bred, och jag har under året märkt att höfterna verkligen tar stryk... 2
Svar
27
· Visningar
2 763
Senast: Polly_Mulle
·
A
Utrustning Jag har en ponny med väääldigt breed rygg :( Han har en Appalosa Golden Star bomvidd 37 som ligger bra. Kan någon tipsa om en...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Valencia
·
N
Utrustning Har funderat på en Trekker Dressage, nån som provat såna. Men jag börjar fundera på om bomlöst är nåt för oss överhuvudtaget...min häst...
Svar
6
· Visningar
953
·
B
Utrustning Någon som testat det läderbettet som man kan använda utan huvudlag? (kaupre.se) Hur funkar det? Gillar hästen det? Känner du någon...
Svar
17
· Visningar
3 289
Senast: lady_vip
·
P
Utrustning Jag är gravid i vecka 33 (ser ut som jag svalt en badboll) och rider fortfarande med god aptit. Men det där med ridbyxor är ju lite...
Svar
11
· Visningar
1 373
Senast: prussiluskan
·
Utrustning Någon som har detta träns från Hansbo Classic och vet hur det är i färgen? Det finns ju bara i brunt.. :( Men vad jag kan se så är...
Svar
4
· Visningar
978
Senast: Constance
·
L
Utrustning Tjo! Är det någon som vet om de stövlarna ( cavallo talent ) finns att köpa i/ eller i närheten av skåne? Givetvis undrar jag ju också...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: lizan
·
E
Utrustning Om man har en brun häst, svart sele/huvudlag med silverspännen, och volvoröd vagn, vad ska man då ha för färg på däckelunderlägg och...
Svar
8
· Visningar
854
Senast: Bill
·
G
Utrustning Var hittar man såna? Vad kan de kosta i nyskick respektive begagnade? Sadelmakaren tittade på fullblodet igår och rekommenderade just...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Gisburne
·
L
Utrustning ...som har gesällbrev, ni vet som de sidor på nätet som innehåller hovslagare som är utbildade och medlemmar i deras organisation. Finns...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Chlo
·
K
Utrustning vad tycker ni e bäst att putsa nya sadlar med, för att få lädret mjukt och smidigt..hörde att läderolja skulle va bra ????
Svar
2
· Visningar
728
·
Utrustning Ja, för lääängesen så la jag ju in bilder på deras nya schabrak och luvor. Nu mina vänner, nu har grimmorna och grimskaften kommit... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
4 988
Senast: Sorbe
·
R
Utrustning Hej! Jag är ute efter en Childeric, helst begangnad men det verkar hopplöst att hitta ?:confused: Tycker dom verkar riktigt trevliga...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Centaur
·
P
Utrustning Vad ska man ha för något då? Nu har jag två par Könings som jag trivs bra med och tycker är helt ok, men jag saknar dendär riktigt nära... 2
Svar
28
· Visningar
2 457
Senast: Centaur
·
K
Utrustning är det rimligt att en dyr sadel minskar i värde under årens lopp? Jag har nu förhoppningsvis fått en dyr sadel såld med en förlust på ca... 2
Svar
20
· Visningar
1 633
Senast: spot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka