Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Jag är lite sugen på ett svart hoppschabrak med turkos kant..ev turkos brodyr oxå :love: .. nån som vet om det finns att få tag på?
Svar
6
· Visningar
949
Senast: Sorbe
·
M
Utrustning Hej! vet någon vart man kan få tag på ett stycke renskinn att lägga under sadeln. Det ska vara bra och luftigt.:rofl:
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Ante
·
Utrustning Jag letar efter ett snyggt och bra brunt pullarträns. Har ni något ni kan rekomendera, eller vet om något bra? Kanske bör nämna att det...
Svar
17
· Visningar
1 527
Senast: Breccia_
·
Utrustning Vill ha exempel på sadlar med rak eller endast lite svängd bom...
Svar
9
· Visningar
876
Utrustning ...är som sandpapper mot rumpan" Nytt ordstäv. (eller kanske inte...) Nåväl, till saken. Min teori om att min karl inte bör...
Svar
12
· Visningar
1 410
Utrustning Jag och min sambo överväger att köpa en hästtransport så att vi kan köra bägge hästarna samtidigt. Vi vill ha tag i en hållbar...
Svar
16
· Visningar
2 353
Senast: axel
·
S
Utrustning Jag har funderat på att köpa Bucas Buzz Off täcket med hel hals. Har redan huvan och den är super bra! Men hur sitter detta täcke...
Svar
8
· Visningar
1 714
Senast: clint Eastwood
·
Utrustning Någon som vet var jag kan hitta det? Ska vara höga och bra kvalitet, helst såna med breda knäppen. Bucas vet jag om men tycker dom är...
Svar
8
· Visningar
1 040
Utrustning Vad tycker ni om dessa? Jag har inte an chans att köpa en sadel nu. men vill kunna rida. Vill inte rida helt barbacka då jag vill kunna...
Svar
3
· Visningar
824
A
Utrustning Vad tycker ni? Rakt, tvådela, tredelat? Vad har ni och varför? 2 3
Svar
52
· Visningar
2 606
Senast: gloom_
·
G
Utrustning Jag undrar om det är nån som har en cheval liberte' och i så fall är det en bra vagn? Jag funderar själv på att köpa en sån med...
Svar
19
· Visningar
2 179
Senast: hannibal
·
Utrustning Ja i dag kom äntligen mina nya stövlar! Och dom är dösnygga! :love: Men så jäkla trånga.:crazy: Jag provade ju ett par och hon skulle... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 870
Senast: Minihatan
·
Utrustning Jag tänkte putsa mina nya ridstövlar och så, men vad rekommenderar ni vad man ska putsa dom med? Märke osv. :bump:
Svar
5
· Visningar
808
·
Utrustning 1. Vet någon vilka butiker i Sverige som säljer Golden Dress ridbyxor? 2. Vilket märke eller vart kan man köpa rosa tävlingsskjortor...
Svar
14
· Visningar
1 204
·
Utrustning Är det nån som har använt eller använder pessoasele till longering...vad tycker ni om den??
Svar
3
· Visningar
909
Senast: Ickiz
·
S
Utrustning finns det någon som har en sådan? Hur ärde? vem säljer dem?? /G
Svar
9
· Visningar
3 556
Senast: Phiz
·
N
Utrustning Fick hem min nya bomlosa sadel forra veckan och det ar lite av en omstallning att rida i den men vad jag marker mest ar att i galoppen...
Svar
7
· Visningar
948
Senast: Nibalda
·
Utrustning Jag menar lilla övre luckans låshake(?) när man har den i lite öppnat läge. Finns det någon gummikant- 4- kantig som man kan sätta i hålet?
Svar
2
· Visningar
676
Senast: emmath
·
Utrustning lägger tråden här å hoppas att den får vara kvar :) vad är erfarenheterna... hur länge håller ett golv? hur kollar man säkrast hur...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Daisy
·
Utrustning Jag ska köpa nya ridstövlar och är mycket intresserad av Mountain horse High Caliber. Jag har tidigare haft andra MH-stövlar så jag vet...
Svar
19
· Visningar
2 326
Senast: spot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka