Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har sett på wintecs hemsida att det finns träns! Alltså i konstmaterial. Är det någon som har ett sånt eller har sett dem i...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: linilin
·
S
Utrustning http://webshop3.yr.se/product.do?productId=K42227 Vart finns det här bett att köpa? Ska vara ett lika dant som det på biden, fast med...
Svar
15
· Visningar
1 067
Senast: palle
·
C
Utrustning Hejsan, köpte av en kompis ett nästan oanvänt träns hon fick med till sin häst hon köpt, med en pullarnosgrimma utan ringar där uppe... 2
Svar
20
· Visningar
3 880
·
Utrustning Globus Loke i sits storleken? Jag har hört att 15½ " är ungefär lika stor som en "vanlig" 16",att sadlarna alltså är väl tilltagna i...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: skojskrot
·
Utrustning Någon som provat chavl noirs produkter? Verkar vara väldigt praktiskt med schabraket och benskydden verkar ha mkt bra passform...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: High Noon
·
Utrustning Bara EN sak... och inte trailer eller sadlen... Min är mitt HW rambotäcke... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 610
Senast: Everloving
·
R
Utrustning Får man bara fråga vad skillnaden mellan ett Engelskt hackamore och ett Tyskt hack är? Tycket den tyska hacken ser skarpare ut, kanske...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: ScissorHands
·
A
Utrustning Hej! Är det nån som vet var man kan beställa en SBS Flexion??? Hemsidan aaah.se fungerar ej längre och Toini Pettersson kan jag inte...
Svar
2
· Visningar
852
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Eftersom min häst inte musklat sig ordentligt än, så är det ganska onödigt att passa ut en westernsadel till honom än, utan jag väntar...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Är på jakt efter ett par ridskor och tycker att dessa ser bekväma ut :) Dessutom är dom inte svindyra heller :angel: Har någon...
Svar
17
· Visningar
1 410
Senast: clint Eastwood
·
H
Utrustning Har köpt ett par stövlar av en privatperson och jag har sett på postens hemsida att de finns i min Ica-affär nu!!!! :bump: De kom dit... 2
Svar
25
· Visningar
1 846
Senast: HoppFantasten
·
C
Utrustning hur skall ett hackamore sitta för att ha bäst tänkbara funktion utan att skada hästen i onödan? snälla berätta för mig!
Svar
3
· Visningar
705
M
Utrustning Är det någon som vet om det fnns 3-delat eggbett i Happy mouth äppelsmak???? el liknande.:confused: Min häst är väldigt känslig i...
Svar
11
· Visningar
2 656
·
Utrustning Ngn som har förslag på var jag kan köpa Top Reiters blyboots i gummi? Mvh
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Muninn
·
H
Utrustning Jag har fått ett nytt intresse: bett i olika slag. Så nu söker jag all fakta jag kan få om olika bett. Är det någon som har tips på...
Svar
3
· Visningar
635
Senast: malinvz
·
Utrustning Hej Har ett Svenskt halvblod (1.69 mankh.)som idag har en Kieffer dressyrsadel med sk. cutback vid manken.Den passar som handen i...
Svar
3
· Visningar
3 271
K
Utrustning Använder ni myggmedel på era hästar när ni rider? Hur är det med knotttäcke och skydd för ögonen på era hästar? Är det dags att börja nu...
Svar
11
· Visningar
1 133
Senast: Seabaz
·
E
Utrustning vilka benskydd rekomenderar du? ( jag har redan en åsikt) skulle vara kul & veta andras.:D 2
Svar
21
· Visningar
1 560
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Vad har ni för sadlar till era shettisar? Vill gärna se bilder också.Pållans kompis ska tillbaka till ägaren snart och då har jag hittat...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: Geisli
·
Utrustning När ni är ute i stallet hur brukar ni klä er? Klart att ni har ridkläder, men drar ni liksom på er närmaste plagg som är rent eller... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 432
Senast: Heikne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur