Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Schabrak som är något mellanting mellan schabrak och vojlock. Det är liksom snett skuret mellan bakvalv och kåpor. (känner att jag är...
Svar
17
· Visningar
1 379
Senast: starcraft
·
Utrustning Hej Jag håller på o väljer mellan en fautras Jms el provan.:eek: Finns det någon som varit i samma sits o vad valde du och...
Svar
2
· Visningar
1 325
Senast: PrinceFair
·
B
Utrustning Någon som vet vart jag kan få tag på den här paden? http://www.nunnfiner.com/products2/saddlepads/71w.asp Har sett massor som har...
Svar
11
· Visningar
1 158
Senast: malinvz
·
Utrustning ngn som vet skillnaden mellan den med kopparringar och den med kopparrulle? Mvh
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: malinvz
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna sadel? Fördelar? Nackdelar? Finns det någon billigare "kopia", orginalet är ändå rejält dyr? Red...
Svar
12
· Visningar
3 177
Senast: Iddefixen
·
E
Utrustning jag har ett welsh sto på 11 år, jag rider henne nu på vanligt tränsbett. jag har även ett pessoabett vid markarbete, då hon ibland kan...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: Panikie
·
P
Utrustning Någon som beställt från Derby House i England ? De har ju bra priser på utrustning, stort urval och lite udda saker. Om någon...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: Sunshine
·
C
Utrustning Har så småningom tänkt att skaffa mig en ny dressyrsadel till min bruksnordis. Sadeln jag har idag är 17,5", vilket jag förstått nog är...
Svar
3
· Visningar
600
Senast: VerIng
·
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: matjo537
·
L
Utrustning Jag ska köpa nya sadlar till min häst, en dressyr och en hopp. Inte för att de jag har ligger särskilt dåligt eller så men jag sitter...
Svar
12
· Visningar
908
Senast: Labero
·
Utrustning Såg någon annons om schabrak från Bucas. Det på bilden var nog svart eller iaf mörkt. Antibakteriell-behandlat kommer jag ihåg att det...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Lydia
·
Utrustning Är det billigt med 160:- för tvätt och impr. av regn och vintertäcken? Har alltid tvättat mina själv med hörtryckstvätt men det tar ju...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: piggis_83
·
Utrustning Jag behöver lite hjälp med vad jag ska ha på mig när jag tävlar på söndag. Jag har 3 olika alternativ. nr. 1 Ridbyxor: Creme Skjorta...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Cantilda
·
F
Utrustning Och ordentligt stöd för knäna, vilka märken har denna kombination??? Helst utan att ruinera mej då jag mest har tänkt att skritta i...
Svar
19
· Visningar
2 907
Senast: Jane_Done
·
H
Utrustning Hej jag undrar vad det är för skillnad mellan benskydd och benlindor & kan dom andvändas till samma saker? tacksam för svar:smirk:
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Molli
·
Utrustning Är EQUI-GUARD DAMASKER från Hööks något att ha? vad har ni för benskydd? prisklass, märke mm. Fördelar nackdelar..bästa sämsta köp...
Svar
12
· Visningar
949
Senast: Molli
·
L
Utrustning Använder ni någon speciell sörja när ni gör rent och polerar upp era benskydd typ. veredus? Jag har gjort rent mina med vatten nu men...
Svar
12
· Visningar
1 897
Senast: C_V_B
·
P
Utrustning Vad vet ni??? Jag vill veta allt, vad ni har for erfarenheter! Jag har en gammal allround som jag ska stoppa om och rida in lillan i:idea:
Svar
18
· Visningar
2 574
Senast: palle
·
M
Utrustning Vad är det för fel på en knarrande sadel? Jag har fått lära mig att bomen kan ha gått sönder om det är så att det knarrar? Det behöver...
Svar
16
· Visningar
3 015
Senast: flashlight
·
S
Utrustning Vi ska köpa en ny sadel till travaren jag rider. Och jag har hört att sadeln kan vara "förkort" alltså från höften och ner till knät...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: flashlight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka