Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning klubbtävling på torsdag, och jag kan inte välja vad jag ska ha på mig... helsvart, (blå säkerhetsväst) funkar det? jag har...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: GALOPP
·
Utrustning Tänkte köpa flugtäcke till hästen, nägon som köpt det billiga från Börjes? I så fall är det något att ha? Sitter det bra på ett normalt...
Svar
7
· Visningar
2 153
Senast: _Runaway_
·
T
Utrustning Är det någon som har det här täcket?? Och vill berätta lite om sitt?:bow:
Svar
10
· Visningar
937
Senast: The_grinch
·
Utrustning Vars får man tag på några bra höpåsar? Har sett att många har blåa med handtag men har för mig att de kommer från ikea, vilket vi... 2
Svar
25
· Visningar
6 403
Senast: moonlightgarden
·
Utrustning Jag behöver ett bett som lyfter lite gran uppåt men ändå framåt!? vad kan det vara för nnågot??hon blir jätte låg på hack, på annat än...
Svar
11
· Visningar
984
Senast: Tegelsten
·
Utrustning Är det så att hästar lätt bara "knäpper av" i nacken av det? Alltså, bara kröker nacken och går gärna bakom lodplanet? Har ridit 2ggr...
Svar
5
· Visningar
683
Senast: Manji
·
E
Utrustning Vart finns det OFODRADE (ej fleeceinsida heller, utan bara helt ofodrat), regntäta ländtäcken i storlek full? Behöver ett sådant. Inte... 2
Svar
24
· Visningar
1 867
Senast: Egonson
·
L
Utrustning Vad har ni för sadelgjordar? Min häst har haft sönder alla sina, den lilla kraken, så nu tänkte jag införskaffa i 2 nya. HAr ni några... 2
Svar
24
· Visningar
1 793
Senast: Han_naH
·
I
Utrustning hej jag behöver lite hjälp här... jag ska börja träna hoppning med min fantastiska lilla häst. så ja undrar vilken utrustning behöver...
Svar
10
· Visningar
1 165
Utrustning Nu behöver jag hjälp! Jag har en ponny som ska ha lite ny utrustning. Så som träns, schabrak, benlindor och senskydd. Men jag vet inte...
Svar
6
· Visningar
1 307
Senast: Lavinia
·
Utrustning Någon som vet om dom bara har e-handel, eller om man kan köpa sakerna på plats?? Måste ha en sadel NUUUU!! :D
Svar
9
· Visningar
905
Senast: Ireland
·
T
Utrustning Vad händer om man satt bettet för lågt resp. för högt? Alltså - hur reagerar hästen? Man ska väl ha bettet så högt så det bildas... 2
Svar
20
· Visningar
1 662
Utrustning Till fyrkantiga hinderstöd i trä (standardmodellen), var hittar jag dem billigast? Göteborgsområdet el på postorder. Hade för mig att...
Svar
1
· Visningar
1 465
B
Utrustning Har en häst som är ganska så rak i rygglinjen, men är lite överbyggd fram med endel manke. Har just nu en Globus dressyrsadel till henne...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: skogersson
·
Utrustning Någon som vet om dessa är bra? Funderar på att köpa en begagnad som ligger bra på min häst, och som känns bra att sitta i, men jag...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Evita
·
C
Utrustning Någon mer än mig som haft problem med beställning därifrån, för lång leverans, fel färg osv?
Svar
2
· Visningar
1 097
Senast: jennyjenny
·
M
Utrustning Vilket är det absolut bästa märket tycker ni? Som gör lädret mjukt och glansigt? 2
Svar
26
· Visningar
7 979
Senast: Freja_
·
K
Utrustning Hej! Tänkte höra om någon har lite information att dela med sig ang. sadelskåp till transporten, alltså ett som man monterar på...
Svar
4
· Visningar
1 150
Senast: kariinl
·
G
Utrustning Är på jakt efter en globus hoppsadel med bom 36 men hittar bara 16 1/2 tummare. Är det stor skillnad på 16 1/2 tum och 17 tum?? Min...
Svar
4
· Visningar
2 036
Senast: Bison
·
Utrustning Satt och tittade på annonser för ett tag sedan och då hittade jag en sadel med ett shabrak som hade norm. stora rutor och i rutorna var...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: The_grinch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka