Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning hej!! Jag har problem att hitta sadel till min kallblodstravare, har provat massor men det största problemet är att dom glider fram...
Svar
4
· Visningar
983
V
Utrustning Jeg lurer om om de finnes noen butikker som selger hesteutstyr i området Östersund-Sundsvall? Hadde vært kjekt med litt shopping hvis...
Svar
5
· Visningar
1 660
Senast: VerIng
·
Utrustning Vad har ni för namnskylltar till era hästar på boxdörren? Vart har ni köppt den? O hur mycket fick ni ge? Visa gärna bilder på skylltarna. 2
Svar
22
· Visningar
4 640
Senast: evie
·
Utrustning Fyll i så mycket du kan. Vet tyvärr inte så jättemycket om täcken men vill veta mer. Skriv gärna hur många ex man kan behöva för att...
Svar
10
· Visningar
1 100
Senast: Thera
·
Utrustning Alla sadelexperter hit! ;) Jag letar efter en ny dressyrsadel och är lite vilse när det gäller sadlar. Har en häst med kort rak rygg...
Svar
5
· Visningar
790
Utrustning Nu ska vi se om ja får allt rätt... Det är så att jag har precis fått hem en sadel ifrån Bole, jättesnygg allround X-vid 17 tum. Men när...
Svar
4
· Visningar
848
Senast: Grålly
·
Utrustning Vad tycker ni man behöver för täcken till en kallblodstravare (inte särskilt frusen av sig) som är klippt under vintern (denna...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: Stopek
·
Utrustning Jag står o väljer mellan dessa sadlarna och vet inte vilken jag ska välja. 1: Cheyenne Barefoot brun, gamla modellen begagnad...
Svar
10
· Visningar
1 228
Senast: heylan
·
T
Utrustning När morsan va i ullared sist så skickade jag med en beställning på ett schabrak. Glömde säga vilken färg ja ville ha. Så hon kom hem med...
Svar
18
· Visningar
2 100
Senast: My_Spirit
·
Utrustning Med risk för att bli fullständigt idiotförklarad, men hur lång bör en dressyrgjord vara? Jag är på väg att köpa min första dressyrsadel...
Svar
12
· Visningar
1 405
Senast: Ingela_S
·
Utrustning Vilka färger passar till en avblekbar skimmel som börjar bli alltmer rödprickig, både färgkombinationer på schabrak och lindor samt...
Svar
4
· Visningar
1 814
Senast: Presto
·
Utrustning Har inte tillgång till någon sadelutprovare häromkring men behöver titta mig om efter en ny hoppsadel. Känner mig dock :confused: då...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: Asa_S
·
T
Utrustning Vet inte vem jag kan fråga, så jag provar att lägga in en ny tråd... Jag har en gammal sadel som är i mycket bra skick, men stropparna...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: mumin
·
Y
Utrustning Nu ska Ynthe sticka iväg på miniweekend till Tallinn, och undrar därför om någon känner till någon ridsportaffär i Tallinn, som kan vara...
Svar
7
· Visningar
1 991
Senast: cikoria
·
Utrustning Håller på att bli knäpp på mina täcken åt hästarna just nu :devil: Många täcken har en rätt låg bog och liksom 'fastnar' undertill så...
Svar
11
· Visningar
870
Senast: Egonson
·
C
Utrustning Hur är de? Kvalitetsmässigt, passform, prisvärda m.m. Har hittat massor av snygga saker från Globus som jag vill ha till mina pållar...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Coffeaclub
·
Utrustning Har fått hem en sadel som var jättebillig. Jag står fortfarande i valet o kvalet mellan bomsadel o bomlös. Men tänkte att om denna...
Svar
17
· Visningar
1 290
Senast: Ireland
·
A
Utrustning Jag har sålt min dressyrsadel och har haft Dominus i flera år, men nu är det stört omöjligt att hitta rätt Dominus, finns varken i nytt...
Svar
4
· Visningar
2 796
Senast: Centaur
·
A
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa ett par dressyr ridstövlar och är lite osäker på vilket märke jag ska välja. Har fastnat för märkerna... 2
Svar
26
· Visningar
2 063
Senast: ConfettiCavat
·
Utrustning Någon som vet sida där man kan köpa tillbehör till Trane släp? Har varit i kontakt med Trailergruppen men de hänvisar till...
Svar
2
· Visningar
1 251
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka