Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Vill ha en fårskinnspad till min pålle. Det jag undrar är om det kan göra sadeln för trång, eller om fårskinnspad alltid är bra att ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 209
Senast: Elisha
·
P
Utrustning Hej! Skulle bli superglad om någon snäll Bukare kunde ge mej något tips om en bra hoppsadel till en nordsvensk travare. :) Bara...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Dandylinn
·
B
Utrustning Funderar till typ ridskola/turridning. Kan de hålla under en försvarlig tid på ett sådant ställe? Tycker de är praktiska pga man kan... 2
Svar
23
· Visningar
3 577
Senast: Ickiz
·
Utrustning hur mkt utrustning tillverkar ni själva? splitsar grimskaft/arbetsrep/tyglar själv, kan knyta repgrimma men har inte användning för... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 699
Senast: emelit
·
O
Utrustning Jag skulle vilja ha ett par nättare ridskor att rida i, helst med dragkedja och snörning och inte alltför dyra. Runt 1000 kronor är...
Svar
3
· Visningar
879
Senast: The_grinch
·
S
Utrustning Nån som har en sådan dressyrsadel? Vad kostar den att köpa ny? Har sökt på internet men utan resultat.... Hittar deras hemsida men...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: snabeldraken1
·
M
Utrustning Hej. Jag har köpt ett antal olika täcken till min pålle och kommit fram till att Shire-täckena passar min häst allra bäst. De kasar inte...
Svar
5
· Visningar
1 880
Senast: Sunnyann
·
Utrustning Jag har sett att både Rid Lätt i Skåne (ridlatt.se) och börjes säljer en bomlös som ser likadana ut. Någon som vet om de är bra eller om...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: satanic
·
T
Utrustning Vad tycker ni om hennes nya kollektion schabrak? Har köpt ett rosa, tycker det e jättefint :)
Svar
17
· Visningar
1 001
Senast: Tegelsten
·
Utrustning ska provrida ett par hästar imorgon och behöver veta: ska jag ta shortchaps eller stövlar? inte för att se snobbig ut menar jag...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: suisyola
·
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Hur gör ni när ni rider med lindor? Lindar ni hästen med paddar under eller bara lindor? I så fall vilka lindor? Hur gör ni efter ni...
Svar
15
· Visningar
1 277
Senast: LitenSnigel
·
Utrustning Mitt val står nu mellan Boj Classic(Extra hög & bred) eller Henra Contessa XL.. Kom med era tankar och skriv vad ni tycker..
Svar
19
· Visningar
3 581
Senast: Salandge
·
L
Utrustning Hejsan alla Bukare!! Vet någon av er var man kan få tag i en viktvojlock, här i Sverige.. Rider distans, och i dom internationella...
Svar
1
· Visningar
774
Senast: lill_flesky
·
Utrustning Jag har lagt vantarna på ett gammalt tränsbett á la Kronan, och jag lade märke till att det är märkt med 3 i änden på ena "bettdelen"...
Svar
5
· Visningar
1 140
Senast: palle
·
W
Utrustning Hej ska köpa dels schabrak men även ridtäcke av märket mias rs och tänkte höra era erfarenheter? :) Gärna bilder då bilderna man hittar... 2
Svar
27
· Visningar
4 057
Senast: Valencia
·
Utrustning Har de öppet något idag? Står inget om det på hemsidan och de svarar inte i telefonen..
Svar
8
· Visningar
982
Utrustning Denna gång testade vi en islands sadel från globus, bomvidd 38. Den låg inge bra för den åkte fram(som alla andra sadlar gjort). Sen... 2
Svar
20
· Visningar
1 681
Senast: clint Eastwood
·
Utrustning Av dem här två är snyggare? Tänkte ta bort den engelska nosgrimman ibland och variera med en remontgrimma(ej vitfodrad)...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: High Noon
·
O
Utrustning Vad för svettäcken kan man ha på sommaren efter att man svalkat av eller schamponerat hästen? Det känns som att ett ulltäcke eller... 2
Svar
24
· Visningar
2 275
Senast: overtyre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka