Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Räcker det med ett schabrak under en stocksaddle? Behöver de vara extra långa?? Finns var?
Svar
1
· Visningar
945
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Hur ser den ut (ok det kanske finns flera) Grejen är att jag vunnit en och ska bestämma storlek så hur är de i storleken. ;)
Svar
7
· Visningar
980
Senast: FadeAway
·
H
Utrustning Vad har ni för färger på benlindor? :) Och hur många? Släng in bilder också om ni har! :bump: Kan vara kul att veta! Jag har 5 par... 2
Svar
31
· Visningar
2 525
S
Utrustning blir inte hästens rygg snedbelastad när nån rider med en "damsadel":crazy:
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Egonson
·
C
Utrustning Tänkte ha en liten " omröstning " nu :D Vilken färg på läder tycker ni är finast till en skimmel ? (Gråskimmel) Svart |... 2
Svar
22
· Visningar
1 644
Senast: Dundret
·
T
Utrustning Ska på hältutredning imorrn och undrar om jag har glömt något som ska med?! Här är lilla listan: Hjälm Sadel o träns Longerlina...
Svar
2
· Visningar
612
Senast: TheDot
·
Utrustning Jag har problem med att "min" medryttarhästs (dressyr)sadel liksom "tippar" mig framåt, så att jag hela tiden måste hålla emot för att...
Svar
6
· Visningar
1 518
Senast: bubbel
·
E
Utrustning Nu när flugorna och myggen har kommit så irriterar sig min häst så grymt på det och då undrar jag vilket som är det bästa täcket på... 2
Svar
21
· Visningar
2 804
Senast: Wiike
·
Utrustning kingston dressyr sadel e dom bra??? ha funderat på att köpa en till min hingst sen och undra fall dom e bra och fall dom ligger bra...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: frida_hedberg
·
L
Utrustning Hästen med knepig rygg behöver nu en dressyrsadel. Har en Globus loke allroundsadel som ligger rätt bra. Antar då att en globus dressyr...
Svar
14
· Visningar
4 078
Senast: scooby
·
K
Utrustning Någon som har en sådan? Hur är den? Läderkvalitet och så? Den har väl ganska gott om ringar och inspänningsmöjligheter? Tycker den ser...
Svar
12
· Visningar
1 979
Senast: dressyrtok
·
C
Utrustning Jag tänkte höra efter vilka bukefalister som har sadelväskor? Vilken typ av väskor har ni, och vart har ni köpt dem? Såg att h**ks... 2
Svar
20
· Visningar
1 929
Senast: Gullan86
·
Utrustning Tips! Vill helst intek köra i masik (eller mamma vill helst inte att dem körs där hehe) kan man tvätta i hästschampo? Tvättade... 2
Svar
23
· Visningar
7 030
Senast: Jenny1
·
Utrustning Hej Jag tänkte beställa ett par boots ifrån tyskland och då kunde man betala på två sätt antingen med visa el mastercard (hmm känns lite...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: minda
·
S
Utrustning Jag undrar vad det är för skilland på ett aacenträns och pullarträns. Vilket är mest skonsamt för hästen? 2
Svar
34
· Visningar
2 016
Senast: Jenny1
·
Utrustning hjälp kan inte bestämma mig och nu är det brådis ska på långturen nu till helgen vet inte ens om väskorna hinner komma om ja beställer...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: Gullan86
·
Utrustning Finns det sådana? Är alltså ute efter något huvudlag som man kan ha både sidepull (eller liknande bettlöst) och vanligt bett samtidigt
Svar
4
· Visningar
898
Utrustning Ni som rider med Hackamore härinne, vad tycker ni om det? Funderar på att testa det på min något heta travare, tror ni att det kan vara...
Svar
4
· Visningar
729
J
Utrustning Beställde för drygt 3 veckor sedan stallgrejer från Equinet till det nya stallet. Valde just detta företag därför att det är bra grejer...
Svar
8
· Visningar
793
Senast: RebeckaKihlberg
·
B
Utrustning Jaha, då var man fast i sadelprovarträsket igen.....:confused: Jag har ett femårigt sto som jag tävlar i framför allt hoppning. Hon...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: BertaLotta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka