Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad kan vara rimligt och betala för dom tycker ni? Är lite intresserade av två beg. täcken, det ena är ett fleece med hel hals som ska...
Svar
2
· Visningar
620
Senast: Lillo
·
S
Utrustning Vad är skillnaden på ett nylon- eller polyesterflugtäcke? Spelar det någon roll vad man väljer? Hoppas på ett snabbt svar så ska jag...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: Sóley
·
F
Utrustning Hejsan allihopa. Det är så att jag undrar vad ni som har london /tabacco / ljus brunt läder använder till er utrustning när ni skall...
Svar
2
· Visningar
1 926
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Kan hästar gå i riktig form på hackamore eller kröker dom bara på nacken.:confused: En liten undran jag bara fick.;) 2
Svar
23
· Visningar
1 667
Senast: mij
·
G
Utrustning Snälla. kan ni hjälpa en nybörjare? Vad är skillnaden mellan Gaiters och ShortChaps?:confused: Jag har helblå, nypna vader av...
Svar
4
· Visningar
1 269
Senast: _matulda_
·
P
Utrustning tänkte inskaffa en wintec hoppsadel. antingen en Wintec Pro Jumping CAIR eller en Wintec 500 Close Contact CAIR. ska ha den till min...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Palema
·
Utrustning Jag skall byta bil från min älskade Mercedes ML :cry: till en mindre bil. Jag tittar på Mercedes C180. Någon som drar hästsläp med en...
Svar
4
· Visningar
1 116
Senast: jennyjenny
·
C
Utrustning För många år (-98) sedan köpte jag Vulkanskydd till min häst några år (-01) senar köpte jag vulkantäcke till henne. Har aldrig haft...
Svar
7
· Visningar
2 986
Senast: ConfettiCavat
·
Utrustning Funderar på att skaffa ett flugtäcke till mitt gamla ponnysto, som besväras av insekterna på sommaren. Undrar dock hur det funkar vid...
Svar
9
· Visningar
3 187
H
Utrustning Dottern har fått en ny ponny och i fredags var vi till Mustang. Ponnyn är väldigt rund och bred över ryggen och lite svankig så det...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Pauling
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av Passiers sadlar, både hopp och dressyr? Ni som har Passier, vilka modeller har ni? Är ni nöjda? Kan man...
Svar
10
· Visningar
4 776
Senast: AstonVilla
·
Utrustning ...mäta sitsytan på sin ST Dressage?? Har sökt på gamla trådar, men hittar inget... Funderar nämligen på om jag ska ha 17,5'' eller...
Svar
16
· Visningar
956
J
Utrustning Några intressanta, men relativt okunniga försök till nya, bomlösa sadlar. Första sadeln Hela sadeln (här ser det redan skumt ut)...
Svar
11
· Visningar
1 378
Senast: Tez1
·
Utrustning Har skaffat en gelpad,då jag hört att det ska vara bra för ryggen. Min "polle"är lite dåligt musklad just över ryggen och jag är igång...
Svar
9
· Visningar
3 352
Senast: delfi
·
Utrustning Jag har hittat en ny bomlös, tror jag, det är möjligt att någon annan sett den tidigare men jag har inte sett någon tråd om den. Den...
Svar
13
· Visningar
1 383
Senast: veroa
·
M
Utrustning Kollade på lite bett igår på nätet. Får inte tävla på bettlöst, så jag måste hitta ett bett som hästen trivs med. Hittade igår ett rakt...
Svar
9
· Visningar
1 502
Senast: mazarein
·
Utrustning Jag brukar följa bomlös diskusionen (men äger ingen själv) Hittade den här på ridlatt.se när jag var ute och surfade. Den skulle vara i... 2
Svar
20
· Visningar
2 443
Senast: Niki
·
F
Utrustning Ni som har dessa stövlar eller vet något om dem, var finns de att köpa och ungefär hur mycket kostar ett par? Modellerna jag är...
Svar
3
· Visningar
769
Senast: fauvette
·
Utrustning Hej!!! Någon som vet om man skall få ett brev till sin mail om man bestält något från equinet.com? Bestälde där i från för 8 dagar sen...
Svar
18
· Visningar
999
Senast: ScissorHands
·
G
Utrustning Min arabkille (-02:a) tuggar på bettet så det "klånkar" om det. Han verkar dra bak det med tungan och så tugga på det med tänderna...
Svar
13
· Visningar
1 235
Senast: Galathea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka