Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

O
Utrustning Jag är så frustrerad och ledsen :cry: Ingen sadel verkar passa på min häst, även om jag tycker att dom ligger bra från början så... 2
Svar
23
· Visningar
1 932
Senast: Djurjouren
·
Utrustning Hrm..ja rubriken säger väl allt...:angel: Är detta fram eller bak benskydd...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Bison
·
T
Utrustning Jag har jätteproblem att hitta hanskar som passar mina långa och smala händer...ridern nu med handskar där jag har klippt av...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Ickiz
·
Utrustning Jag har med åldern ( 25 år :angel:) blivit så himla skraj för att åka av hästen och funderar på om det kanske blir bättre med en...
Svar
14
· Visningar
1 434
Senast: Molli
·
P
Utrustning Tips sökes... Är på jakt efter dressyrsadel. Kommer väl att använda den några dagar i veckan (ingen renodlad dressyrryttare...). Ska... 2
Svar
21
· Visningar
1 863
Senast: Jeps
·
Utrustning ...om Wintec Isabell Werth-sadeln. Är den bekväm? Prisvärd? Åsikter om luftpanels systemet? Osv.
Svar
3
· Visningar
667
Senast: matjo537
·
Utrustning Om ni skulle köpa en ny sadel idag,skulle det bli en Equipe, Amerigo eller en Butet? Vilken modell i såfall? Varför just den? Vad har...
Svar
17
· Visningar
2 245
Senast: _Peplis_
·
T
Utrustning Jag har fått för mig att jag hört att man ska ha en storlek större på ledade bett än på raka/oledade bett. Min pålle har 11,5 cm på den...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: pinky
·
Utrustning Min häst har en sadel som omstoppades för honom, men det var ett tag sedan då han reds regelbundet. När jag köpte honom så hade han...
Svar
12
· Visningar
2 240
Senast: Orkidébarn
·
A
Utrustning Någon som vet om bomvidderna är samma? Alltså en County i st M är det samma som en Frank Baines i st M? Någon som vet om formen på...
Svar
2
· Visningar
1 489
H
Utrustning har någon en bra instruktion hur man knyter en repgrimma så enkelt men bra som möjligt?!?! skicka gärna till mig!!!!! :(
Svar
2
· Visningar
692
Senast: satanic
·
L
Utrustning Behöver en ny hjälm, men vet inte alls vad jag skulle kunna tänkas köpa för märke och modell. Vill ha en hjälm för hoppning och...
Svar
10
· Visningar
824
Senast: Jenny1
·
Utrustning Har köpt en sadel som är mörkt tabacco färgad. Och hästen är brun, bara vanlig brun... Funderar på vad jag ska ha för färg på...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Ickiz
·
P
Utrustning Jag måste stoppa om min dressyrsadel. Hur går omstoppningen till, ska jag förklara för sadelmakaren hur jag vill att sadeln ska stoppas...
Svar
8
· Visningar
795
Senast: Mike
·
T
Utrustning Ska beställa från h**ks och tänkte ta med ett par skydd. Min gammling är så "taskig"(halt omvartannat utan någon anledning eller direkt...
Svar
9
· Visningar
853
Senast: Tomaten
·
Utrustning Vad är det för märke? Kan det vara så att det är någon föregångare eller att det har något med Frank Baines att göra, t.ex. tillverkas...
Svar
9
· Visningar
891
Senast: Centaur
·
Utrustning Är detta de som tillverkar Hansbotäckena www.hansbosport.se ?? Jag köpte nämligen förra hösten (beställde i juni, fick dem i typ...
Svar
8
· Visningar
1 532
Senast: lady_vip
·
D
Utrustning Tänkte höra nu när några haft sina sadlar ett tag om ni fortfarande är nöjda?
Svar
1
· Visningar
639
Utrustning Vad är det för skillnad mellan dessa? En fyrkantig Ett schabrak Och en sån här kladdig sak :p Jag och min...
Svar
12
· Visningar
2 923
Senast: Constance
·
Utrustning Jag har hittat ett regntäcke i Hööks som jag tror jag skulle vilja köpa. Det är det som heter springshower eller något liknande och är...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: aenglah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka