Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Utrustning Jag funderar på en Griffin syntet-sadel till min 5-åring. Finns det någon här som har någon erfaranhet av denna sadel. Hur är det med...
Svar
8
· Visningar
3 287
Senast: frida_hedberg
·
Utrustning Jag funderar på att köpa nya ridstövlar, och kollar runt lite efter ett par med hyffsat pris. Är det någon som har dessa? Hur är... 2
Svar
32
· Visningar
2 169
Senast: frida_hedberg
·
Utrustning Vad tror ni om detta nya bett från Sprenger? Tror ni det skulle passa en häst som är väldigt "fipplig" med tungan? Är det kanske... 2
Svar
24
· Visningar
1 907
Senast: supergladis
·
Utrustning Är det någon som vet om Kieffer har det? Letar efter prisuppgift på deras grimma Suleika o har hittat lite olika svar beroende på var...
Svar
9
· Visningar
1 746
Senast: Centaur
·
R
Utrustning Vilket märke tycker ni mest om ifall man tänker på dressyrsadlar? Vilken modell är er favorit? Varför just den?
Svar
7
· Visningar
961
Senast: Reebok
·
B
Utrustning Vad är det för skillnad mellan dessa två sadlar egentligen?? Någon som vill förklara det för mig??
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Ickiz
·
M
Utrustning har en häst med lite tungfel(lägger tungan över bettet), vet. har kollat henne å hittade ingnting konstigt... har i dagsläget en...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Lillknoddas
·
Utrustning Har funderat på det här ett tag. När man har en utprovad sadel som är stoppad och passad efter hästen. Stör det då om man lägger in en...
Svar
9
· Visningar
971
Senast: Breccia_
·
O
Utrustning Vad har ni för träns när ni hoppar? Visa gärna bilder. :bump: 2 3
Svar
44
· Visningar
7 588
Senast: _Peplis_
·
Utrustning Har hört mycket både bra och dåligt om svängda dressyrgjordar, men jag har tänkt mig att prova. Sadeln ligger jättebra och hästen älskar...
Svar
18
· Visningar
1 292
D
Utrustning Alla ni som beställt ST dressagen, hur länge har ni väntat tills den kommit? Alltså hur lång tid tog det innan ni fick räkningen (eller...
Svar
1
· Visningar
560
Utrustning idag red jag i min "nya" sadel.. en 10 år gammal hoppsadel som jag köpt av min kompis.. så ny å ny är den väl itne men ny för mig :D...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: Shimzy
·
F
Utrustning Hur gör du rent tex. sporrar, stigbyglar osv? Jag har jätte svårt att få dem att blir riktigt rena. Vill ju att de ska blänka fint! :rofl:
Svar
16
· Visningar
1 368
S
Utrustning Behöver bara lite snabb hjälp med vad normal storlek på vantar är? Har typ vanliga tjej-händer åt små-hållet. Skall beställa nya då...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: freike
·
S
Utrustning har ett litet problem. har en sadel som verkligen är supergo att rida i. (märkesadel) den ligger jättebra på hästen (som för övrigt...
Svar
5
· Visningar
884
Utrustning Eftersom det blev sådant klydd med Böckmanns levrantörer så blir det inte något släp där. Så nu behöver jag tips på vad jag ska ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 674
Utrustning Nu i veckan som kommer så blir det ny sadel :banana: Och den är svart... Så nu vill jag ha tips på snygga, svarta träns med... 2
Svar
23
· Visningar
2 102
Senast: ConnyPonny
·
Utrustning hur vid är den vidaste sadeln i detta märke, i grader alltså? Det sägs ju att dessa sadlar passar svängda ryggar men min kompis häst...
Svar
10
· Visningar
890
Senast: Docka
·
I
Utrustning Hej, Jag funderar lite på sitsstorleken på en Torsion Trekking. Ni som har den hur upplever ni storlekarna? 17 sägs vara "normal" men...
Svar
6
· Visningar
1 205
Senast: Egonson
·
Utrustning Och hur har ni ridit? Vi har ridit i djupsnön på ett fält! :) Hästen hade: Prestige Venus D, brun Prestige gjord, brun Prestige... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 262
Senast: Ingrid och Lukas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka