Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

R
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av de billiga sadlarna från hööks? Tänker på dessa: Sigma allround Griffin haflinger/cob allround... 2
Svar
28
· Visningar
8 139
Senast: Immer
·
S
Utrustning Av BRA märke men också i bra prisklass ;) är vad jag är ute efter. Ska vara svart med silverspännen, och helst remont/pullarnosgrimma...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Menthol
·
N
Utrustning Hej jag vill väldigt gärna höra det posetiva och negativa om Montsegur sadlarna jag funderar på att ev köpa en sådan och vilken...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: Jayzon
·
S
Utrustning Nån som rider i en sådan? Hur är de jämfört mef bomlöst? Kan en häst forma sig i en sådan sadel? Hörde att man kunde måttbeställa så...
Svar
3
· Visningar
1 527
·
S
Utrustning Min ena häst har ett överben på insidan av ena bakbenet, och måste därför alltid ha höga skydd bak som täcker det för att han inte ska...
Svar
7
· Visningar
849
Senast: MittNyaJag
·
F
Utrustning Vad tycker ni om det, ni som har erfarenhet. Någon synpunkt på skillnader? Jag ska ev byta dressyrsadel och funderar på att få en...
Svar
10
· Visningar
3 178
·
Utrustning här tänkte jag göra en tråd där vi samlar folk som gått från bomsadel till bomlöst och nåt RESLUTAT! vill gärna se bilder om...
Svar
9
· Visningar
1 266
·
B
Utrustning Någon som vet en svensk sida som säljer sporrar i olika färger. Ex:
Svar
14
· Visningar
865
Senast: beatonthebrat
·
S
Utrustning Min häst rids idag i en torsion standard och jag vill byta till en annan bomlös. Hästen är rund och bred över skuldrorna. Jag står och...
Svar
6
· Visningar
1 312
Senast: Sannesus
·
N
Utrustning schabrak med ponny brodyr även i full storlek, är det någon som har sett dem IRL???:)
Svar
17
· Visningar
1 229
Senast: Egonson
·
M
Utrustning Är det någon som har någon bra eller dålig erfarenhet av Sigma Allround sadeln?? Jag funderar på att köpa en sån till min nordis...
Svar
6
· Visningar
1 190
V
Utrustning Har precis köpt en hoppsadel till vår ponny som ligger perfekt på honom och är väldigt skön att rida i. Problemet är att min dotter...
Svar
1
· Visningar
702
Utrustning Äntligen ska det bli en egen transport:banana: Lutar åt en värmlandsvagn boggie. Verkar passa mig med tanke på hur mycket/långt jag...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Sparvoga
·
M
Utrustning Ska nu investera i en ny hoppsadel då jag sålt min gamla till min kompis. Tipsa hur mycket som helst och material spelar ingen roll, men...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Mystix
·
Utrustning Fasen jag har precis tittat ut en hjälm som jag vill ha - charles owen showhat, men i affären sa dom att dom slutat att...
Svar
3
· Visningar
853
R
Utrustning kollade på dom där utegångstäckena med den där loggan på sidan,,hur som,,såg att det finns matchande täcken till hundar,,någon som köpt...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: rassa
·
M
Utrustning :bump: Vad är det för skillnad på eksemtäcke o de täcken som kallas för flugtäcken?? Jag har tittat i Börjes o Höökskatalogerna. Där har...
Svar
10
· Visningar
3 958
Senast: Freja_
·
Utrustning Har kollat på den här många gånger , men jag måste verkligen ha den :) jag är helt kär i den ! :love: så nu ska det funka:
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: palle
·
W
Utrustning Hej! Jag ska tävla regional LA på söndag och vet inte vad som är snyggast att ha på sig. :bump: Jag har att välja på: Svart hjälm...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: Mystix
·
Utrustning jag hoppas ju på att kanske snart hitta en sadel dådå, och till sommaren/hösten förhoppningsvis kunna komma ut och tävla lite. Jag äger...
Svar
14
· Visningar
1 081
Senast: Solvira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka