Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Måste ha lite hjälp ! :D Vill verkligen ha fatt i ett pullarträns , eller mexikanskt (som verkar ha lättare/bättre passform) och tänkte...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: nexxa
·
Utrustning Hittade en beg. annons med en Westernsadel från Källquists. Som det ser ut är sadeln av modellen Costner. Det stod inte vad det var för...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: bigganl
·
V
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett träns som är rundsytt men med bred vit fodrad nosgrimma, är det någon som vet var man kan få tag på...
Svar
13
· Visningar
7 094
Senast: FadeAway
·
F
Utrustning Bara en sak nu, inga långa listor... Mitt bästa var bucas sadelgjord för 20 kr :rofl: 2
Svar
25
· Visningar
1 973
Senast: Lemieux
·
G
Utrustning Hej! Är det nånn som vet en bra junior ridstövel som liknar dressyrmodell? Söker ridstövlar med bra kvalite´
Svar
1
· Visningar
727
P
Utrustning Har fått i uppdrag av stallägaren att köpa nya uppbindnings"rep" till stallgången nu när jag ska till scandinavium. De är tydligen helt... 2
Svar
20
· Visningar
1 607
Senast: piggis_83
·
Utrustning *puh* är helt slut i benen efter dagens springande! En sak är säker att nästa år blir det till att ta egen bil ner till GBG...
Svar
3
· Visningar
759
Senast: piggis_83
·
A
Utrustning Pållen har haft sönder sitt regntäcke så nu måste jag köpa ett nytt. Vill ha ett tunnfodrat el ofodrat billigt täcke. Det ska vara tills...
Svar
8
· Visningar
791
Senast: ulle.j
·
V
Utrustning ja kära vänner :) jag behöver lite tips angående min sadel och min häst som dom FLESTA vet så har jag ju mitt underbara...
Svar
3
· Visningar
736
Senast: vickis-pajala
·
Utrustning Om ni skulle köpa en transport i dag vilken vagn skulle ni köpa. Vad gillar ni Böckmann , Christ ,Cheval ,Henra. De har bra... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 529
Senast: Piruette
·
Utrustning Jag vill ha en snygg hoppkavaj i mörkblått, gärna med diskret kritstreck, nån som vet vart jag kan hitta det? Har hittat en snygg i...
Svar
3
· Visningar
596
Senast: lady_vip
·
Utrustning Är kimblewick och jaktkandar samma bett? Dom ser ju likadana ut.. :smirk:
Svar
5
· Visningar
711
Utrustning Fick en liten fix ide om att göra en liten undersökning vad folk ville ha graverat som tex boxskyltar, schabrak och sådan..Ja, helt...
Svar
4
· Visningar
1 203
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har en förbygel och funderar nu på om man kan köpa till enbart en lös martingaldel som man kan knäppa fast i förbygeln. Tycker det...
Svar
11
· Visningar
949
Senast: Mystix
·
A
Utrustning Mina ridbyxor är stora i knävecken, det är både fult och obekvämt, de passar bara bra när man har tvättat dem. Sedan töjs de ut och är...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: rassa
·
B
Utrustning Vad kostar en prestigeförbygel ny?? Tacksam för svar :) hittar inget pris nånstans :(
Svar
3
· Visningar
949
Senast: Buttercup3
·
M
Utrustning Vet någon var man kan köpa det för max 800 kr? Lägg gärna in bild + länk eller bara länk. Evigt tacksam. /Mystix
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Centaur
·
K
Utrustning jag har ett regntäcke till min polle, men det blir jätteblött efter en dag i hagen :( tycker så synnd om honom eftersom han är plaskvåt...
Svar
5
· Visningar
660
Senast: Fredag
·
Utrustning Jag letar efter en sadel, men jag vet inte vilken hemsida som har bra kvalité på sina sadlar, vet du? Jag köper inte sadel från...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: Centaur
·
Utrustning Hur ser/känner man ifall westernsadeln passar? Kan någon sätta in en bild på en häst med en sadel som ligger korrekt på hästryggen? Så...
Svar
4
· Visningar
1 904
Senast: Colleen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur