Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

K
Utrustning Hej! Jag undrar lite om någon skulle kunna hjälpa mig lite med vilket träns som passar bäst eller hur ja ska säga de ;p Är som så...
Svar
9
· Visningar
934
Utrustning Vad ska du köpa på Scandinavium??? Vad hoppas du på att du hittar på Euro Horse mässan??? Jag vill köpa: Ett dressyr träns med mega... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 904
Senast: mij
·
S
Utrustning Någon som har en jacka från dem? Vill gärna veta mer om hur dem är. :bump: 2
Svar
23
· Visningar
2 305
Senast: Scarlet
·
A
Utrustning En sån här skjorta, http://www.police-equipment-worldwide.com/MtnHorse/Charlotte-Short-Sleeve.jpg är det en "dressyr-skjorta" eller är...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: Ickiz
·
Utrustning Var på Charlies idag och där var många tomma hyllor, allt är ju i GBG såklart :smirk: Men hittade ändå toppenfina bandagetter för fram...
Svar
3
· Visningar
645
Senast: Chili
·
M
Utrustning Jag har letat och letat i forumen om information och tankar om Trekker Dressage, men har inte hittat så mycket. Så jag gör en egen tråd...
Svar
8
· Visningar
878
M
Utrustning Tror ni att det funkar med att sy fast kryssgjordar på ett ulltäcke? Jag köpte ett Mias ulltäcke men insåg att min häst måste ha...
Svar
8
· Visningar
1 783
Senast: maisan
·
B
Utrustning Vilken B-körkortslastbil anser ni vara bäst, billigast? Har varit inne på Ume, Boj, Alfab...vilka mer finns det eg??
Svar
12
· Visningar
2 150
Senast: Buttercup3
·
Utrustning ... vad gillade ni bäst? Och sämst? Vad ska ni köpa? (Kanske finns en sån här tråd redan, men jag hittade ingen.. ) Själv blev jag... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 934
Senast: Monny
·
F
Utrustning Hejsan! Tänkte beställa en sadel från USA till min häst, men är helt borta i det här med storlekarna där. Är det någon som vet vad det...
Svar
9
· Visningar
3 301
Senast: kicki13
·
Utrustning Hej! Jag undrar om det finns någon här med erfarenheter av denna speciella nosgrimma. Har sett att den finns att köpa på bl.a. Hööks...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Myy
·
Utrustning Vad ska man ha för sadel till en D-ponny med rak rygg?
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Fredag
·
H
Utrustning Tänkte efterlysa bilder på hästar med bett i munnen som ni anser ligger bra...? :) Och hur mäter man bett till en häst på bästa vis? 3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 062
Senast: Megs
·
A
Utrustning Är det någon som har detta träns ? Berätta gärna hur mycket det kostade , om ni är nöjda, för/nackdelar. Tack!
Svar
4
· Visningar
1 253
Senast: Sisse
·
Utrustning Behöver strykkappor till pållen i hagen,har alltid avänt eskadrons (men dom ligger hemma hos mamma ngstans) men nu är ekonomin...
Svar
6
· Visningar
808
Senast: suisyola
·
K
Utrustning Är det på något sätt skadligt för hästen? Jag menar, det kan väl inte vara jätteskönt att den drar i svansen hela tiden? Har nämligen en... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 188
Senast: Gullan86
·
Z
Utrustning Visst är det så att stübben sadlarna har lite svängd bom? Gäller det alla stübben eller bara vissa märken? Hur är det med stübben...
Svar
1
· Visningar
722
S
Utrustning Här är lite bilder på min sadel, som inte längre passar, enligt mig. Men nu vill jag veta vad ni ser, bara för att få bekräftat att jag...
Svar
11
· Visningar
1 082
M
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa denna grimman som Gidde Palem har på detta fotot? Tänker främst på att den har rundsydd käkrem och att...
Svar
6
· Visningar
986
Senast: minnja
·
S
Utrustning Jag är en ganska nybliven distansryttare, och rider alltså rätt mycket och rider mycket lätt, och står i lätt sits. Jag har ett par...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka