Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

E
Utrustning jag kollade nyss in på h*öks mesida o såg en grimma + grimskaft som jag vart kär i 30:- för båda två tillsammans, och en lila ryktlåda...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: eriica-o21
·
Utrustning Jag har en jättegammal ryktborste som jag bara så gärna vill veta märket på!! Det är tre hästar i en triangel kan man säga. Någon...
Svar
6
· Visningar
836
B
Utrustning Alla ni som kan!!! Har en 7 åring,(Welsh cob) stark och pigg!!!behöver ett bett som kan hjälpa oss så att han lyssnar lite bättre,vill...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: lektra
·
Utrustning Hej! Bara undrade över en grej som jag tror ni med hästar som har långa ryggar kan svara på!? :) Kan man ha en för kort sadel? Hur...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: starcraft
·
Utrustning oki, vilket är nu snyggast, mässing eller "vanligt" silverfärgat till en fux???:) jag tycker helt klart mässing:love: nån som håller... 2
Svar
20
· Visningar
1 398
Senast: Centaur
·
Utrustning Nu är det snart dags för mig att åka till Eurohorse, och behöver i princip förnya hela min stallgarderob. Frågan är nu. Ser det dumt...
Svar
5
· Visningar
724
Senast: nipa
·
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Wintecs dressage pro. Själv har jag ridit mycekt i "500-modellen" och den är toppen. Vad är det som...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: peperoni2
·
Utrustning Någon som vet något ställe som säljer oledade kimblewick eller pelhambett i syntet/gummi/silikon? Bör helst vara ganska smalt och...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: Thera
·
S
Utrustning Är det någon som har en sådan sadel med "utdragna" bossor bakom sadeln? För- och nackdelar? En sådan sadel ska ju fördela tyngden...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: mahlmt
·
Utrustning Jag rider just nu min häst på tredelat bett, det funkar bra i skritt. Men i trav och galopp blir han stark som en oxe. Traven kan jag få...
Svar
13
· Visningar
823
Senast: hillevie
·
Utrustning Har haft mina shortchaps i lite drygt två år utan tanke på att tvätta eller liknande... Nu gick dom sönder för ett tag sen, hällan under...
Svar
10
· Visningar
779
L
Utrustning Och har svårt att hitta bett ? Gå in på http://www.globussport.se/ och sök på "Myggbett" :rofl: :rofl: 2
Svar
23
· Visningar
2 686
Senast: Bison
·
Utrustning ska köpa en dressyrsadel till hästen o vill ha lite tips :) Har en JW hoppsadel o en griffin youngrider allround som slit o släng i...
Svar
8
· Visningar
788
Senast: Bison
·
L
Utrustning Hej! Någon som har en hoppsadel med normal mot smal bomvidd, 16½-17" & den ska vara svart. ? Ska passa ett varmblod som är rätt smal...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: nemesis
·
C
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en hoppsadel då min allround är lite sned i bossorna. (permanentstoppad skit :mad: ) Så nu undrar jag...
Svar
4
· Visningar
799
L
Utrustning jag bara MÅSTE ha Nici täcket! :love: Nån som vet om det säljs på fler ställen än Horze? Hur är rygglängden i storleken small?
Svar
15
· Visningar
1 783
Senast: Lozzan
·
Utrustning Det var auktion på en sprillans ny och aldrig använd Zaldi Star med utgångspris 1000:-, jag fick den för 6000, nypriset är runt 10'000...
Svar
15
· Visningar
1 056
Utrustning vad har ni för hoppkavajer? Långa elle rkorta imodellen ? 1 sprund eller 2 sprund? vilka märken är bra. Vill ha en ganska tajt modell...
Svar
18
· Visningar
2 324
Senast: svea08_
·
Utrustning Kan ngn berätta vad de har för erfarenheter av Börjes sadel av märket pinto och kingstonsadlarna?
Svar
13
· Visningar
1 748
Senast: FadeAway
·
Utrustning ska nu alltså till gbg horse show på fredag, första gången:bump: alla snackar om fynden man kan göra där, ja undrar, hur mycket...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: Mystix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sängproblem...
  • Bästa ögoncreme
  • Tjockistråden 4

Hund, Katt, Andra Djur