Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

G
Utrustning Är det nån som vet var man kan hitta rockard till minishetland? Tacksam för svar! /I
Svar
1
· Visningar
705
Senast: ZorréZaid
·
Z
Utrustning Jag har ett sto som skall föla i sommar. Hon är ett engelskt fullblod o har tunn hud. Hon blir vansinnig på insekter, både inne o ute...
Svar
6
· Visningar
750
Senast: ZorréZaid
·
Utrustning Kan någon tipsa mig om vart man kan köpa en bra kapson med kedja, till akademisk ridkonst.
Svar
6
· Visningar
940
Senast: attempt
·
Utrustning Har en ny sadel hemma på prov och den har färgat av sig på mitt nya mias shabrak:eek: . Tesade att tvätta, men de svarta fläckarna gick...
Svar
11
· Visningar
1 071
Senast: Freja_
·
Utrustning http://www.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&wts.ACTION=loginguest&p=H Liknar en kopia på torsion.. Men bra...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Julle
·
G
Utrustning ingen som vet om dem har stora storlekar på jackor/västar? :) tacksam för svar!:bow: :bow:
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Gliss
·
G
Utrustning Sitter och tittar lite på olika bett, jag behöver en bra "nödbroms" till min häst ibland när jag rider med visst sällskap. Han kan vara...
Svar
13
· Visningar
1 302
Senast: Koppen
·
F
Utrustning AAAAAAAAAH, jag blir galen. De små jävlarna rostar ju! På en gång nästan! Å så blir det rostfläckar i min fina transport :( ! Det är...
Svar
4
· Visningar
832
Senast: Mangis
·
Utrustning ... gör en sådan huvudet längre eller kortare? Nättare eller grövre?
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: Sparf
·
D
Utrustning Är det någon som känner till en sådan sadel? Har en kompis som just köpt en sadel till sin islänning. Hon fick den väldigt billigt, 800...
Svar
3
· Visningar
1 694
Senast: Farao
·
J
Utrustning Någon som hört något om dessa ännu... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 741
G
Utrustning Är det någon som vet/har ett bra tips på en Junior läder ridstövel i dressyr modell?:confused:
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: Tiilda__
·
P
Utrustning Har lite bommar som jag skall måla och det vore kul att se lite bilder på olika färgkombinationer och "mönster". Gärna sådana som ni vet...
Svar
17
· Visningar
3 009
Senast: Egonson
·
M
Utrustning Är det nån som har samma problem med aluminiumgolv o gummimatta i transporten? Hur gjorde ni, satte ni fast mattan på nåt sätt? Man...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: fälttävlansnörd
·
I
Utrustning Hej! Mamma köpte ett par shortchaps till mig igår, men dom är för stora! :( Visst går dom att använda, men dom är rätt höga, och...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: Instant
·
Utrustning Funderar på att köpa ett enhästars boggiesläp, någon som har nån erfarenhet av det? Min häst vill stå brett, men en normal transport...
Svar
7
· Visningar
1 003
K
Utrustning Alltså, jag blir galen av alla dom här täckena man ska hålla reda på! På stigen till en egen liten ponny snart, och undrar om någon kan...
Svar
18
· Visningar
1 090
Senast: MizSaab
·
Utrustning Funderade lite idag, har hört olika om de två tyglarnas verkan när man rider på pelham. har jag rätt om jag säger att...
Svar
7
· Visningar
847
Senast: _Runaway_
·
Utrustning Jag vet inte vad det är för märke dock. Är det någon som vet hur mycket en sån håller? 2 kg? 2
Svar
21
· Visningar
1 561
Utrustning Hej , min häst sparkar i boxväggarna som en liten galning! Till saken hör att stallet är nybyggt och jag vill inte förstöra vare sig...
Svar
7
· Visningar
825
Senast: BIMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår