Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Är det någon som har erfatenhet av dem, speciellt det rundsydda. Funderar på att köpa ett sånt i brunt. Tycker ni det är snyggt... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 238
Senast: palle
·
R
Utrustning Idag när jag fick nya katalogen från börjes hittade jag en bomlös sadel i den som var ganska billig om man jämför med andra märken. Men...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: fjordinghanna
·
M
Utrustning Vart säljs dom? fins det någon hemsida? Fins det med pullar nosgrimma? :D 2
Svar
27
· Visningar
2 165
Senast: Freja_
·
Utrustning Nu vill jag ha tips på snygga träns med acchennosgrimma till min pålle. Hon lyckades ha sönder (olyckshändelse) sitt hubertus classic...
Svar
3
· Visningar
826
Senast: Jochanda
·
Utrustning Har läst en del om sagda sadel och tycker att det mesta låter väldigt bra, och jag är väldigt sugen på att låna hem en på provning...
Svar
11
· Visningar
1 278
Senast: Moheed
·
Utrustning Ska man smörja in dom med en gång eller ska man vänta tills man har användt dom lite?
Svar
7
· Visningar
2 064
Senast: Jochanda
·
M
Utrustning Jag har alltid velat ha en woodfieldrock, men känner att 6900 kr är på tok för mycket. Är det någon som vet något annat, fast betydligt...
Svar
12
· Visningar
2 005
Senast: vilse
·
A
Utrustning Är det någon som har hoppsadelgjorden med den lite "annorlunda" resåren på båda sidor? Finns i brunt och svart, kommer ej ihåg vad det...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: anna210
·
F
Utrustning Har precis registrerat mej här så jag har inte riktigt lärt mej hur allt funkar...:) Men jag skulle vilja veta vad ni har för... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 766
Senast: Chili
·
K
Utrustning såhär är det: Min häst trivs bäst och går bäst med ett rakt bett, men tyvärr får man ju inte tävla på rakt bett i dressyr. Min tränare...
Svar
3
· Visningar
903
Senast: Zahlo
·
Utrustning Är/var i behov av ett par "andra hands" ridstövlar och har beställt HH läderstövel(ej snörning) från Hööks för ca 1800:-. Någon som har... 2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: skogersson
·
Utrustning Hejsan! Är det någon här som vet om man kan köpa en ny "pigg" till magplattan? :confused: Det är alltså den lilla grej som man fäster...
Svar
3
· Visningar
689
Senast: Explosion
·
Utrustning Nån som testat dessa från Horze, hur ser de ut på en sadel?
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Freja_
·
R
Utrustning Hur gör man lättast (om det går) för att tvätta hjälmen inuti?? Den blir svettig och äcklig så snabbt, så jag skulle vilja tvätta den...
Svar
11
· Visningar
9 203
Senast: foldar
·
Utrustning Vart finns det återförsäljare via internet? Måste kolla lite färger och så :)
Svar
6
· Visningar
770
Senast: Breccia_
·
Utrustning När jag sätter handen bakom rumpan när jag sitter isadeln så blir det ca 2-4 cm över. Jag undrar då hur många cm som skiljer varje...
Svar
2
· Visningar
662
C
Utrustning Jag håller på och letar transport och har hittat en som passar mig perfekt. Problemet är det att aläpets totalvikt ligger på 1500kg vår...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: ZorréZaid
·
B
Utrustning Kan man rida i ett par Rimfrost rider på sommaren utan att få spader tror ni? Jag behöver ett par ridstövlar men har inte råd att köpa...
Svar
15
· Visningar
1 055
Senast: Buongusto
·
R
Utrustning Har en körponny på 13 år som jag lånat ut till en tjej under 1 år för att ponnyn ska ridas lite...är själv alldeles för lång. Jag köpte...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Rosie82
·
Utrustning Undrar lite vad ni tycker passar till en ganska "guldig" isabell? Rent hypotetiskt! Brunt eller svart läder? Mässing eller...
Svar
7
· Visningar
1 571
Senast: Megs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka