Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Igår köpte jag en liten present till mig själv.. ett par ridhandskar för 300:- :angel: . De är ett par Roeckl Athletic Light Grip... 2
Svar
29
· Visningar
2 618
Senast: lady_flash
·
I
Utrustning Någon fler som testat bandagetterna? Har sånna på min häst ute i hagen nu, och de är TOPPEN! Smidigt eftersom man slipper linda benen...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning Hej ! Jag har en svart Passiersadel (allround) Jag köpte den 1995 (hm..tror jag,åren går:smirk: ) Den var då ca 5 år men väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 147
Senast: Minilott
·
B
Utrustning Nu har jag bestämt mig för att det blir en bomlös sadel till hästen :) ! Vill veta vilka märken som finns (obs inga länkar, då vi...
Svar
2
· Visningar
727
Senast: Mount Never Rest
·
G
Utrustning bandagetterad är bandagetter?? jag vet inte riktigt vad det är :crazy: .
Svar
3
· Visningar
722
Senast: guzzi my love
·
H
Utrustning hej gott folk!! snälla om nån ville hjälpa mej med var i stockholm ja kan hitta häst å ridsportaffärer skulle ja bli jätteglad!! :p...
Svar
4
· Visningar
3 573
Senast: attsy
·
E
Utrustning Någon som ahr gjort det, hur lång tid tog det innan ni fick hem era varor? Jag har beställt från en internetbutik ("Hue-Hott") och det...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Egonson
·
Utrustning Någon som vet hur man gör det? Jag förstår tyska väldigt hjälpligt så jag lyckades lägga in min sadel på auktion men smart som jag så...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: QuickStar
·
S
Utrustning Jag skulle vilja ha adressen dit man kan köpa disneyprodukter så som, grimmor, sadelgjordar och schabrak. Jag menar inte nu då...
Svar
4
· Visningar
1 036
Senast: love_rex
·
Utrustning Hej! Jag letar ju som sagt ponny, ska kolla på en i helgen som verkar jättebra :D men det var inte det vi skulle prata om. Vad... 2 3
Svar
51
· Visningar
2 696
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning ska jag köpa en begagnad sadel eller en ny? Är det bättre med en begagnad eller bättre med en ny sadel? tycker dock att de nyare är...
Svar
6
· Visningar
716
L
Utrustning Vad finns det för märken som har dressyrsadlar som är så vida? Jag vet att Prestige, Jaguar och Cobra kan värmas om till väldigt breda...
Svar
16
· Visningar
2 167
T
Utrustning Han är 174 cm. Men ryggen är kort så han har täcken som är 145 cm. Tog för givet att han skulle kunna ha mina gamla 155 täcken men dom... 2
Svar
31
· Visningar
2 142
Senast: attsy
·
H
Utrustning de bästa hästaffärerna på internet? e det någon som vet om det finns någon bra hästaffär i närheten av lund utom flädie? :bump:
Svar
5
· Visningar
10 435
Senast: Huntress
·
I
Utrustning ... någon som har ett sådant? Finns bla på Lillhästen i Stav vet jag. Är lite sugen på ett sånt men frågan är om det är värt pengarna... 2
Svar
22
· Visningar
1 726
Senast: jjeg
·
E
Utrustning Vet någon vars det finns fina, vanliga repgrimmor att köpa?? På Internet helst. Är på jakt efter en men det finns ju inte precis så...
Svar
9
· Visningar
989
Utrustning Är på jakt efter ett pelham med lösa bridongringar. Men det verkar vara snålt med det även utomlands. Nån som vet vart man kan få tag på...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Matiz
·
S
Utrustning Finns det någon här som har gjort utrustning själv i fårskinn? Hur har det blivit? Är ni nöjda? Visa gärna bilder! Funderar...
Svar
12
· Visningar
4 252
Senast: sannaaah
·
Utrustning Vet någon vart jag kan hitta sådana?! Gäller både träns och bett! Har letat överalt (åkt även till England för att hitta). Fast de...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka