Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Måste hitta en längre, men vart? eller hur gjorde ni? Jag har en dressyrgjord (anatomisk Equi-guard i sympatex) vill igentligen ha en...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: __Stilett__
·
Utrustning Hej jag undrar ifall nån skulle vilja ge förslag på bett till min f.d travare, hon blir väldigt stark i traven och galoppen, tar även... 2
Svar
36
· Visningar
2 470
Senast: Jenny1
·
Utrustning Vilket håll ska egentligen resåren vara på?:confused: Har sett båda delar, men hört att man kan spänna för hårt om man har resårdelen...
Svar
10
· Visningar
1 522
Senast: Skrauti
·
Svar
10
· Visningar
820
Senast: Fidelity
·
Utrustning Under våren ska jag bygga boxarna i mitt blivande stall (:love: ) och sitter nu och funderar över boxinredningen då jag funderar över... 2
Svar
30
· Visningar
2 143
Senast: snurpe
·
H
Utrustning vad ska man ha för utrustning om man har köpt en häst som inte har någon utrustning och man själv inte har någon utrustning? sadel...
Svar
19
· Visningar
1 940
Senast: sannaaah
·
L
Utrustning Är det någon som har ett sådant eller en bild på det? Hittar ingen bild på hur Hubertus träns i färgen Havanna ser ut.. :(
Svar
12
· Visningar
1 683
Senast: Morran
·
Utrustning Vad är egentligen vad? Har lite dålig koll på såna bett måste jag erkänna :crazy: Vad är ett "riktigt" pessoa & vad är ett "fusk"...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: Lucy
·
L
Utrustning Var kan man hitta sådana på internet eller i affär? (helst Sverige men andra länder också) Hästbiten ska sluta sälja dem som jag...
Svar
6
· Visningar
733
Senast: Lord Owen
·
Utrustning Vill ha tips på snygga träns med bred engelsk nosgrimma, alltså ingen snokrem ;) Gärna i lite speciella färger :)
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Centaur
·
R
Utrustning jag har hamnat i bettljungeln igen... jag hör delade åsikter om att betsla upp lr inte.. Iaf, Hon är ett Hlb sto snart 7 år.. Grymt...
Svar
12
· Visningar
1 100
C
Utrustning Ponnyn jag har nu ade ett.. ja vet inte vad bettet heter men, ett med parerstänger , och som smalast är det väl som lillfingret . .smalt...
Svar
4
· Visningar
758
Senast: Corban
·
F
Utrustning vill ha en. så grymt jobbigt å behöva stanna så fort hästarna rör sig lite extra inne i transporten för att man undrar vad som har hänt...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: fälttävlansnörd
·
N
Utrustning Hej, jag haller pa att forsoker hitta ett bett/trans som passar min hast. Jag borjade rida honom pa ett tvadelat transbett men han var...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: suisyola
·
S
Utrustning Jag har ett oldenburgar-sto som är mycket bred över ryggen och nästan obefintlig manke. Hon är ganska kort och är också rak i ryggen...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Egonson
·
A
Utrustning Jag har några frågor angående svanspåsar, funkar dom? Är det nån som själv har en? Och vars kan man få tag i dom? :rofl: Jag vet...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Almeloue
·
  • Låst
Utrustning Är det bara jag som reagerade över att många av ryttarna hade sadlat väldigt långt fram?... Sadlarna låg i vissa fall framför manken... 10 11 12
Svar
239
· Visningar
13 840
Senast: Boj
·
Utrustning någon som vet vart men kan få tag på bett i stl.16,5? är nyfiken på vad det finns för alternativ till 2 o 3 delat om det ens finns... 2
Svar
27
· Visningar
1 956
Senast: satanic
·
E
Utrustning ja, vad finns det för sådana bett som är bra för en häst som ibland kan vara ganska stark? (måste tyvärr byta bort mitt gamla då det är...
Svar
8
· Visningar
953
Senast: Marwinette
·
Utrustning Vilken storlek på sadel (sätet) man bör ha? Vid, normal och smal, vilken typ av häst passar till vilken? Någon som orkar sig på en...
Svar
7
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka