Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning två täcken fattigare nu (sönderbitna) & det tredje kanske är på väg att stryka med också, om jag inte hitta ett sätt att hålla ihop det...
Svar
14
· Visningar
1 440
Utrustning Jag tycker allmänt att det brukar vara en djungel att försöka hitta ok innetäcken till hästar överhuvudtaget - nu ska jag försöka hitta... 2
Svar
30
· Visningar
2 088
Senast: evis
·
Utrustning Ngn som hunnit testa det ett tag nu? Verkar de vara ngt att ha, funderar i o köpa ett till pållan. 2
Svar
31
· Visningar
2 768
Senast: Lillo
·
Utrustning Jag måste köpa nya stigläder - vill ha mjuka, "tunna", som inte "står ut" så mycket - tycker det oftast blir jättetjockt just där...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Marika
·
A
Utrustning Hade en försäljare av hästtransporter i telefon idag. Han försökte lura mig grundligt. Han påstod att jag kunde dra en transport med... 2
Svar
28
· Visningar
2 745
Senast: __Stilett__
·
H
Utrustning Jag har haft lite svårt att hitta ridstövlar som passar (och som även passar min skrala studentekonomi...), men nu har jag äntligen...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: heylan
·
I
Utrustning Hej! Jag ska köpa borstar till min medryttar häst på Börjes. Nu undrar jag bara om det överhuvudtaget är lönt att lägga pengar på...
Svar
18
· Visningar
1 140
Senast: Egonson
·
Utrustning Har haft ett gissel med att hitta sadel till min ponny, tog hjälp av en sadelutprovare. Trots detta fick han ordentliga sadelgropar av...
Svar
19
· Visningar
2 077
Senast: HrafnKatla
·
Utrustning Hur stor skillnad är det mellan olika personers åsikt om hur mycket saker en häst behöver? Minimalism eller extravagans? Så jag vill...
Svar
15
· Visningar
1 082
Senast: Beyliitah
·
E
Utrustning Upptäckte i går efter ridturen att gjorden hade flyttat sig bakåt kanske 4-5 cm. Hittils har jag spännt den där den enligt...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Egonson
·
M
Utrustning Ge mig all information ni har! Erfarenheter, positivt, negativt och fakta! :bow: Tack :)
Svar
8
· Visningar
1 608
Senast: Montéryttare
·
P
Utrustning Ska bygga stall! Plats för 6 hästar, spolspilta, sadelkammare med pentry...vad måste jag tänka på inför detta bygge. Höloft...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: diny
·
Utrustning Någon som kan komma med lite förslag på vart man kan hitta sånt? Ponnyprakt är det redan beställt ifrån, men har ni några mer? :d
Svar
3
· Visningar
2 398
Senast: diny
·
Utrustning Beställde en tävlingsoutfit från Skara till pållen och nu har det kommit! Sorbe>> Förlåt, jag vet att du sa inte blått, men jag kunde... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 979
Senast: Bison
·
Utrustning Hej alla sadel kunniga här på buke. Måste nu fjäska lite med er så ni kan hjälpa mig hitta rätt i sadeldjungeln:bow: :bow: Fjäsk, fjäsk...
Svar
13
· Visningar
1 071
Senast: TBT
·
M
Utrustning Finns det ridbyxor för gravida magar???
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: thorri
·
Utrustning Ska köpa ny sadel och vill gärna veta vad ni har för erfarenhet av denna? Har provsuttit i en och den passade både mig och hästen. Men...
Svar
7
· Visningar
1 034
Senast: popeye
·
H
Utrustning Jag köpte en nästan ny Albion hoppsadel för 4 månader sen...(älskar den :love: ) Men nu har jag sett att den börjar tappa lite färg där...
Svar
7
· Visningar
920
N
Utrustning Hur tjockt är det täcket? Tänkte köpa ett sånt o ha som pyjamas i mars och under regntäcket i typ april, om det inte är för tunt då...
Svar
12
· Visningar
940
Senast: DzienDobry
·
C
Utrustning Finns det en helt simpel vanlig förbygel att få tag i? En helt vanlig, UTAN martingal? Har inte sett det på flera år. Har de slutat...
Svar
16
· Visningar
1 200
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck
  • Tråden för spår