Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Nån som beställt grejjer därifrån? Vill väldigt gärna se bilder :) (moderator: flytta tråden om den ligger fel)
Svar
6
· Visningar
1 809
Senast: amkm
·
W
Utrustning Jag har några frågor till Er som köper sadlar av personer som vi brukar beteckna som sadelinpassare. Kontrollerar Ni vad för...
Svar
13
· Visningar
1 798
Utrustning Hej undrar om någon/några har transporten Rausch - Europa Stern - Är ni nöjda med den ? Går den stadigt ? Vill gärna veta för jag...
Svar
6
· Visningar
7 203
Senast: NoExit
·
D
Utrustning Jag har ett polsk halvblod, född -99,sto. Hon är inte het men väldigt framåt, har superbråttom och vill gärna springa helst hela tiden...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Dova
·
B
Utrustning Hej Är det någon av er som har erfarenhet av Wintec sadlarna med luft? Har hört så mycket olika, vissa säger att det är en hel...
Svar
13
· Visningar
4 278
Senast: lektra
·
Utrustning Snubblade över en sida där de hade massa olika nosgrimmor att välja på, till tränsen. Vad är vad? standard-cavesson - Engelsk...
Svar
8
· Visningar
975
Utrustning Några tips på hur jag ska gå tillväga? Jag tänkte att jag skulle köpa några stycken i lite roliga färger från Torsion. Men ni kan nog... 2
Svar
24
· Visningar
2 397
Senast: palle
·
J
Utrustning Hur ofta smörjer ni era läderridstövlar?? Skulle nu kunna sitta upp på hästen med smutsiga ridstövlar?? Är det bara jag som är en... 2
Svar
20
· Visningar
1 528
Senast: Jardina
·
T
Utrustning ngn som kan hjälpa mig? Jag rider ut på pållan med vanligt tredelat eller tvådelat men ibland måste jag "slita" tag i henne för att hon...
Svar
10
· Visningar
836
Senast: Oxxx
·
Utrustning Hörde av en "hästbekant" idag, om att man MÅSTE ha ström i staketet om man stängslar med elrep/band. Om man inte har ström måste det...
Svar
5
· Visningar
1 059
Utrustning Hur funkar de vid snö och is? Funderar på att skaffa Old Mac's funktionshästskor till min pålla. Men vill veta om någon har erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
752
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Något som har detta täcke? ett lila täcke med silverkanter. Tror det har halvhals. Någon som vet hur pass bra det är? MVH Linnea :bow:
Svar
10
· Visningar
846
Utrustning är det någon fler än jag som upplever att man sitter lite i bakvikt i sadeln? om man tittar på den från sidan tycker jag att djupaste...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: HannaZ
·
E
Utrustning Ja frågan är ju ställd! Hästen i fråga är 143 cm hög.:)
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Skrauti
·
N
Utrustning Vad är det för märke på den här huvan och vart säljs dem?? tycker dem var läckra :p tyvärr är det grimman som equlityline har skrivit...
Svar
18
· Visningar
1 398
Senast: Notorius
·
Utrustning Vad tycker ni om att hästen har snodd? 2
Svar
28
· Visningar
2 306
Senast: bigganl
·
Utrustning vet inte om man får fråga om sånthär men.. Nån som kan ge förslag på ridskor/stövlar som är bra, som ja skulle kunna köpa..? :P Jag...
Svar
9
· Visningar
1 227
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Som om det inte var nog av dom redan, ellerhur? :angel: Jag har varit ute och tagit bilder på pålles rygg och sadel idag. Tillomed... 2
Svar
21
· Visningar
2 389
Senast: Centaur
·
B
Utrustning För nästan exakt 6 månader4 sedan köpte jag nya ridbyxor. Inte så dyra, 800 :- för ett par helskodda. Efter ett tag upptäckte jag...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Hera
·
Utrustning att när man en dag ska tvätta allt man äger och har så har man mer än man någonsin kunde föreställa sig att någonsin äga.. Ska tvätta... 2
Svar
24
· Visningar
1 656
Senast: carrin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd