Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Finns det några broddbara boots som hästen kan ha på sig nästan dygnet om? Givetvis inte mer än man behöver men när det är halt ute och...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: 95johsv
·
Utrustning I slutet av augusti beställde jag ett träns mot postförskott. På hemsidan står det att deras mål är att kunden ska ha tränset innom 10...
Svar
18
· Visningar
1 391
Senast: Elshacera
·
I
Utrustning Hej alla, Nu vill jag gärna ha era bästa tips på hur man dekorerar stallet, spiltan, boxen mm. Gärna också foton och berätta vart ni...
Svar
2
· Visningar
1 763
Senast: piggis_83
·
C
Utrustning Jag har beslutsångest! Jag har en sadel till min häst som passar henne men som har börjat knaka i bomen, jag vet inte hur länge den...
Svar
2
· Visningar
712
U
Utrustning hur vet man vilken storlek hästen ska ha på bootsen?
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Uddatyp
·
Utrustning Nu har jag fått i uppdrag att fråga er kunniga Buke folk hur man "smörjer ett naturfärgat träns utan att det mörknar" En tjej i...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: Vimsan
·
Utrustning Jag ska köpa en sadel till min dotter, 10 år, och den ska ligga på ett islandssto som är bred över ryggen. Vill ha en syntetsadel för...
Svar
12
· Visningar
932
Senast: kopur
·
Utrustning Tycker ni det är kul att komma på tävling/träning med matchande saker på hästen och dig? Allt i passande färgtoner, speciella...
Svar
17
· Visningar
1 428
Senast: Jellyway
·
Utrustning Finns det fler företag med postorder som säljer t ex hinkar och annan stallutrustning, inte bara sadlar, täcken å sånt alltså.
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: liam
·
Utrustning Vad "brukar" maxlasten ligga på ett enhästars släp?
Svar
8
· Visningar
1 479
Senast: alfa460
·
D
Utrustning Jag har problem med längden mellan fram och bakbom i transporten. Ni med långa hästar. Vad har ni för transport eller hur har ni löst...
Svar
11
· Visningar
1 595
Senast: alfa460
·
U
Utrustning är inte så bra på de här med broddar. kan man gå på is med isbroddar eller halkar hästen då me? skulle ut o rida idag men vi fick...
Svar
18
· Visningar
1 519
Senast: Cheers
·
K
Utrustning :banana: Har fått hem min nya sadel.:( Har ridit i den två gånger och båda gångerna har det blivit gnuggat under saden vid sidan av...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: imelda
·
Utrustning Är på jakt efter ett ylletäcke med kryssgjordar för allra helst under 400 kr. Så lite halvtjockt typ, om det finns sådana? Tänkte köpa...
Svar
17
· Visningar
1 161
Senast: nexxa
·
L
Utrustning Vad är det för skillnad på ridspön egentligen? Hur långt spö "ska" man ha för vanlig lektionsridning? Känner mig lite korkad :d
Svar
2
· Visningar
3 906
Senast: Sorbe
·
B
Utrustning Hej alla sköna människor har fått ett erbjudande om att få köpa en hebetransport billigt = 1500 jag vet inget om just det...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Centaur
·
N
Utrustning Någon som har det? Är det bra? Bild? Funderar på att beställa ett från deras hemsida, men frakten var rätt dyr, finns det någon...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Nyrelski
·
M
Utrustning Är på jakt efter ett ridtäcke i ull. Har funderat på Mias eller ett från exclusive men kan inte bestämma mig. Tycker Mias är hemskt fina...
Svar
7
· Visningar
1 092
Senast: Matiz
·
Utrustning Har möjlighet att läggavantarna på en Amerigo Classic.. om den passar vill säga.. Den är 3 år gammal, men knappt riden i så den är i...
Svar
8
· Visningar
1 665
K
Utrustning Vad skall man ha för ca bom till en Basjkir? Ungefär samma som till fjording och mindre nordsvensk eller?
Svar
1
· Visningar
833
Senast: Jasmine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka