Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Var till sadelutprovare idag. Och jag kände mig såhär :eek: :confused: :crazy: :D , när jag åkte hem. Var HEEELT säker på att...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Matiz
·
G
Utrustning Hur gör ni med hästar som har "mellanstorlek" på träns? Jag har precis fått hem min arabkille och har hållt på och provat ut träns, och...
Svar
3
· Visningar
1 129
T
Utrustning .. sak ni äger till hästen? Lägg gärna ut en bild :d 2
Svar
20
· Visningar
1 889
U
Utrustning finns de där? ska dit snart o tänkte köpa ett bot täcke..antingen sån man syr på själv eller sånt täcke..för de finns sånna täcken va...
Svar
5
· Visningar
1 558
Senast: Uddatyp
·
C
Utrustning Sitter och funderar på vilka 2 av dessa sadlar jag skall välja till min häst. Har ärligt talat aldrig varit särskilt förtjust i...
Svar
7
· Visningar
3 008
Senast: Tuva-Li
·
Utrustning Nu är det snart dags för broddar, men jag har ett problem.. Har läst lite här på buke att det är väldigt illa att bara brodda... 2
Svar
23
· Visningar
3 020
Senast: Panikie
·
Utrustning Vilka märken har modeller för fler än 2 hästar? Vilken är bäst/mest prisvärd?
Svar
1
· Visningar
823
Senast: diny
·
I
Utrustning Hej alla, Ni som har Rambos utetäcken med hals, hur är de i storleken? Alltså hur pass snäva, trånga eller stora? Vad har ni dem...
Svar
8
· Visningar
1 179
Senast: Supersonic_
·
S
Utrustning jag funderar på att köpa en Moser Max 45 då jag endast skall klippa halsen typ 1-2ggr per år på min islandshäst. Nu såg jag att det...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: seifur1
·
M
Utrustning Sufrade runt för att hitta en försäljaer av ett särskilt bett som jag funderar på att köpa och hittar DETTA Va användes det till?
Svar
2
· Visningar
2 102
C
Utrustning Tittar på täcken från England på nätet, men alla storlekar är i ft och "... Antog att det rörde sig om "feet" och "inch", men det blir...
Svar
4
· Visningar
3 309
S
Utrustning vad är det för skillnad på vid och normal bom...och till vilken häst ska man ha vad
Svar
3
· Visningar
812
Senast: pinky
·
L
Utrustning är ju grymt snygga :d Men hur står det egentligen till med kvalitén?? Dom kostar ju ganska mkt (för att vara MH iaf) 2500:- ca så...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: Scarlet
·
Utrustning Vart får man tag på långa svängda dressyrgjordar????? Skall ha tag på 75cm och 80cm, har varit i 7 affärar men var INGEN som hade någon...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Joyride
·
Utrustning Vad har ni för dressyrsadlar ? :) Lägg gärna in en eller ett par bilder på era sadlar också ! :)
Svar
19
· Visningar
1 665
Senast: Fiorano
·
Utrustning Skall till hovis nästa vecka, sedan dröjer det 6-7 veckor tills nästa gång. Känns egentligen för tidigt att slänga på snösulor, men om 6... 2
Svar
24
· Visningar
2 467
Senast: Korven
·
L
Utrustning Har nu beslutat mej för att ställa min häst på spån då han äter upp hela boxen... Finns ju att köpa spån balar på granngården och...
Svar
19
· Visningar
4 357
Senast: Magica
·
S
Utrustning Är det någon som vet vad de där svart gummi-"linorna" kallas som man brukar binda upp hästar i stallgången med? De är ganska kraftiga...
Svar
18
· Visningar
3 270
Senast: Snuffsan
·
R
Utrustning Nu börjar det bli dags för min bäbis att få ett nytt bett. Innan har hon fått klara sig med ett enkelt tvådelat. Men nu ska jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 414
Senast: Snicks
·
Utrustning Alltså jag har nyligen upptäckt en mycket rolig sajt med massa fräcka hästtillbehör. (gissa vilken?! :rofl: ) Mina frågor är hur går...
Svar
5
· Visningar
1 426
Senast: Sorbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka