Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag håller på och bygger nytt stall hemma och då vill man ju inte att hästarna ska bita i det fina nymålade träet. Några har gett mig...
Svar
17
· Visningar
2 383
Senast: mårran
·
S
Utrustning Hovslagaren var här i går och de fick som vanligt 4 broddhål i vinterskorna. Tycker att det är för tidigt att sätta i brodd nu redan...
Svar
13
· Visningar
3 317
Senast: PrinceFair
·
Utrustning Har beställt saker från OXhorse för ca en månad sedan men inte fått paketet än :mad: Hur som hällst, har beställt ett bett därifrån...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: domino
·
L
Utrustning Hallu..=) Söker efter ett mildare bätt, tredelat eller helt rakt gummi? Vad har ni till era känsliga hästar? Har bara ett vanligt...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Septicemia
·
E
Utrustning Ett par Rimfrost Rider, och till nedsatt pris dessutom fick bara betala 600:- för dom! :) Så ni som har såna, är dom bra?? :confused:
Svar
15
· Visningar
1 349
Senast: just-me
·
S
Utrustning Letar efter en liten rakmaskin till huvud, öron och runt hovarna. Någon som vet någon bra maskin som är liten fast orkar genom pälsen...
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: Moheed
·
Utrustning Vad blir det för åtgätder på det om man blir stoppad? Nån som vet? Låt säga att man kör med ett exempelvis 80kg för tungt släp... 2
Svar
22
· Visningar
15 564
Senast: Immer
·
K
Utrustning Nån som har deras ridbyxor ? Hur är dom? Gillar modellen! Hur rä dom i storleken? Hållbara? Sköna? Prisvärda?
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Kerplunk
·
T
Utrustning undrr lite om clif barnsby sadlarna.. Stl 29 vad kan den motsvara i ex stubben? Har hört att de är ganska smala i bommarna? Hur...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: CeciliaHeikne
·
Utrustning sätter in en tråd till då jag vill ha hjälp=/ Jag har ett Rambo utetäcke. Mellan fodrat. nu är det så att på ett ställe vid ryggen...
Svar
4
· Visningar
993
Senast: MaRomer
·
Utrustning Jag har ett Rambo utetäcke. Mellan fodrat. nu är det så att på ett ställe vid ryggen har fodret glidit ner d.v.s det finns inget foder...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: MaRomer
·
W
Utrustning Letar med ljus och lykta efter skär till klippmaskin Horisont type 1300! Hittar inte, ingen har hört talas om den! Någon av er som vet...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Wildty
·
S
Utrustning va tycker du om den? någon mer som upplever att den är väldigt stor undekäkenmen jätteliten runt mulen??
Svar
1
· Visningar
664
Senast: Mitrolle
·
Utrustning Jag har alltid haft lädergjord med resår på bara ena sidan, och är nöjd med det. Men nu behöver jag snart en ny gjord, och har då...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: kopparberg
·
Utrustning Har blivit rådgiven att testa lite Myler bett på min pålle då hon är väldigt "tjafsig" i munnen, grejar med tungan osv. Någon som...
Svar
15
· Visningar
2 518
Senast: kopparberg
·
J
Utrustning Hej! Jag ska flytta hem mina hästar och funderar på att lägga in permanentbädd med halm. Tyvärr har jag ingen som helst erfarenhet av...
Svar
6
· Visningar
965
Senast: jutta
·
Utrustning Undrar om Horsewares Wug-modeller sitter bra på översidan av halsen? Det ser så stramt ut, som om hästarna knappt kan resa på halsen...
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Fredag
·
G
Utrustning Vad ska man ha för nåt om man vill ha ett par riktigt bra, stödjande skydd till benen? Framförallt bakbenen men även fram! Vill helst...
Svar
9
· Visningar
1 299
Senast: Zolimita
·
Utrustning Tänkte köpa en hjälm till min pojkvän men vet inte vilken. Han har ett ganska stort huvud (ca 62 i storlek, beror ju på modell) och...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: imrahil
·
Utrustning Undrar lite vad ni har för sadelgjord till denna sadel :confused: Jag har en själv och till denna har jag en lädergjord med resår i...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: allroundhästarna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka