Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Utrustning Ska inhandla hjälm, har ramlat av och tappat hjälmen en gång för mycket nu... ;) Jag vill ha en hjälm som inte ser ut som en... 2
Svar
24
· Visningar
1 814
Senast: cactuspower
·
S
Utrustning förstör man andasfunktionen om man impregnerar täckena?? kan man använda samma som man har till typ skor eller måste man köpa speciellt?
Svar
5
· Visningar
928
Senast: mackan
·
Utrustning vill ha förslag på regntäcken som verkligen fungerar! många regn täcken håller bara en stund och sedan har det gått igenom och det blir...
Svar
8
· Visningar
836
·
Utrustning Vad har ni för erfarenhet av detta märkes täcken? Jag köpte först ett vintertäcke med halvtjockt foder, Highlander... Visst, det...
Svar
19
· Visningar
2 931
Senast: NightOwl
·
T
Utrustning ??? Höga eller låga transportskydd och varför? :banana: 2
Svar
25
· Visningar
1 754
Senast: Emale
·
B
Utrustning vilken bomvinkel har Prestige på sin 37:a? nån som vet.. är den mer än 110 grader? 2
Svar
30
· Visningar
5 637
Senast: Centaur
·
C
Utrustning ... vad har ni för träns? Eller någon som har förslag på vart man kan hitta träns i samma bruna färg? :) //C :bump:
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Contessa
·
N
Utrustning Vad är snyggast som hoppstövlar. Bruna eller svarta? Ska beställa nya Sarm Hippique. Bilder finns på www.globussport.se
Svar
12
· Visningar
1 536
Senast: Nyx
·
T
Utrustning Jaa.. ni ser ju rubriken. Sitter detta hackamore lagom högt upp? :) Tack fia!
Svar
13
· Visningar
1 165
Senast: TheDot
·
Utrustning Japp detta gäller täcken... Det är ju liksom tid för det :smirk: Så någon som har erfarenheter av Jacsons fleecefodrade regntäcke...
Svar
6
· Visningar
1 007
·
C
Utrustning Tänkte höra om någon här har lyckats få tag i ett träns med MJUKT, bra läder som inte kostar skjortan? Tacksam för tips på fina träns i...
Svar
7
· Visningar
1 686
Senast: Solvira
·
U
Utrustning hur vet man vad man ska ha för storlek på benskydden? kan man mäta de på nåt sätt? de e ju så olika storlekar tycker ja.. cob verkar...
Svar
4
· Visningar
828
Utrustning ursäkta en okunnig, men... Köpte ett par höga transporskydd förra veckan för att ha på onsdag när vi ska till strömsholm. Men...
Svar
2
· Visningar
915
·
Utrustning Någon som vet hur många grader det är i appaloosa 33? Och vad ligger en beg hopp (golden star) i för prisklass (ca 3 år gammal)
Svar
4
· Visningar
952
·
C
Utrustning Är det nån som har en blid på ett mia´s schabrak i färgen Olivgrön/creme/sand eller vet vart ja kan hitta en bild på det?? Jag funderar...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: piggis_83
·
T
Utrustning Hm... Lite fundersam... Kan någon beskriva för mig vad GRAMANTYGLAR hjälper för?? Förra ägaren till min nuvarande har kört han både på... 2
Svar
34
· Visningar
1 732
Senast: minimi
·
S
Utrustning Idag var jag på Lyckås Ridsport och beställde Cavallo Weltmeister! :banana: Nu lääängtar jag tills dem kommer :love: Är det någon som... 2
Svar
24
· Visningar
3 128
Senast: ocean
·
M
Utrustning Nu kanske det här ligger på fel ställe men... det passar lite överallt :smirk: Har ett varmblodsto på 10 bast som jag har haft i 3...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Minime
·
S
Utrustning Haha, jag funderar på att köpa en sån..DEt ser så jäkla mysigt ut att rida med den.. Därför har jag några frågor ang. den.. Vad... 2
Svar
23
· Visningar
4 557
Senast: joneya
·
Utrustning vilka transporter är bäst just nu? dalarvagnen? umesläp? boj? vilka/vilken fördel e det o ha ett visst släp? vad har ni? :confused... 2
Svar
25
· Visningar
2 428
Senast: _Runaway_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka