Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Alltså jag har nyligen upptäckt en mycket rolig sajt med massa fräcka hästtillbehör. (gissa vilken?! :rofl: ) Mina frågor är hur går...
Svar
5
· Visningar
1 426
Senast: Sorbe
·
P
Utrustning Har de samma passform? Är det bara styrkan på tyget som skilljer, eller finns det några fler skillnader? :confused: Har bara haft...
Svar
13
· Visningar
1 254
Senast: Miss Sixty
·
Utrustning Jag provred en Stübben Romanus häromdagen. Mn ridlärare tyckte att jag satt väldigt bra i den. Jag tyckte att den ar ok, men skulle...
Svar
7
· Visningar
1 159
Senast: majola
·
Utrustning Behöver lite hjälp :confused: Ska inhandla lite saker till Chili i kväll :banana: Men kan inte bestämma mig om det ska vara...
Svar
12
· Visningar
1 460
Utrustning Ja som huvudrubriken lyder: Hur är Bucas täckena när det gäller storlekar och passform? små i storlekarna eller stora? Stora eller små i...
Svar
17
· Visningar
9 648
Senast: mahlmt
·
J
Utrustning \"andas\" funktion på täcke där min toto står just nu så byter dom inte täcke på hästarna och ja har inte möjlighet att göra detta...
Svar
8
· Visningar
1 687
Senast: mackan
·
Utrustning jag har lite problem med min nya införskaffade shettis hingst. Han e så jävla stark och gåpåig. senaste åren har han bara gått själv i...
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: MaRomer
·
Utrustning Jag har en sadel som passar hästen, ändå ger sig sadeln av åt höger ibland. Köpte en antiglid-pad som gjorde det hela mycket bättre, så...
Svar
6
· Visningar
818
G
Utrustning Ska börja tömköra min nordis snart tänkte jag. Vart kan man köpa en bra tömkörningsgjord? Ingen såndär halvtyg, dem glider bara...
Svar
19
· Visningar
1 288
Senast: Sarasara
·
Utrustning Jag har en Jacson santa cruz dressyrsadel som min pålle håller på att växa ur. Skulle vilja ha lite tips på andra bra sadlar och...
Svar
1
· Visningar
652
T
Utrustning Jag rider mitt halvblod på ett tredelat bett med mittendel i koppar. Har så gjort sedan jag köpte honom för ca 3 månader sen. Jag tycker...
Svar
5
· Visningar
809
Senast: Tilly Tam
·
M
Utrustning Hejsan alla glada! Jag undrar om det är någon här som vet nått om tyska hästtransporter? Min sambo har nyligt varit i tyskland och köpt... 2
Svar
21
· Visningar
14 507
Senast: stina-lina
·
Utrustning ...vad tycker ni om dem? Var o kika på dem till nya pållan då jag kommit fram till att alla de andra gamla jag har är för stora...tycker...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: ann80
·
Utrustning problemet jag har är en busig liten hingstunge som gillar att bita i sin kompis (4årig valack) täcke. idag hade han sönder det gamla TM...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: misan
·
K
Utrustning Äntligen har min sambo blivit intresserad av de underbara djuren. Men finns det några bra ridbyxor för killar? han vill nog inte ha... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 790
Senast: domino
·
Utrustning Nu har jag äntligen fått min gamla dressyrsadel såld och lite extra pengar på fickan. Givetvis (man är väl hästmännsika ;) ) ska de gå...
Svar
9
· Visningar
1 320
Senast: MoonFlight
·
Utrustning Jag är ägare till ett par Veredus Pro Light men de är just nu ruskigt skitiga efter allt kladdväder som varit..har försökt spola av dem...
Svar
11
· Visningar
13 690
Senast: popeye
·
Utrustning Skulle bli hemskt glad om ni orkade läsa detta och kan ge mig lite råd och tips, och försöka hjälpa mig med vilka bett som passar min...
Svar
15
· Visningar
1 298
Senast: mahlmt
·
B
Utrustning Om man vill göra ett så stadigt stödbandage för ett bakben (förmodad vrickning med eventuella senskador) som möjligt, UTAN att använda...
Svar
9
· Visningar
1 944
Senast: Inte_Ung
·
L
Utrustning Har hittat en fin beg morris & nolan gold collection.(dressyr) Nu skulle jag vilja veta vad andra tycker om märket / modellen, samt...
Svar
4
· Visningar
2 007
Senast: Jezzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka