Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning om vart tusan jag hittar dom, harvarit runt i lokala ridsportbutiken, granngården, varit i linköping i deras lokala, på maddes ridsport...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Betazoid
·
C
Utrustning vart tusan jag hittar dom, harvarit runt i lokala ridsportbutiken, granngården, varit i linköping i deras lokala, på maddes ridsport och...
Svar
1
· Visningar
626
M
Utrustning Någon som har eller har kännt på Western Gel Pad från H**ks? Hur stora är gelinläggen, vad är padden gjort i för tyg? Kanske ngn som tom...
Svar
2
· Visningar
675
Senast: mizz
·
T
Utrustning Hej har en islandshäst som behöver ett bra täcke i vinter: Vill ha ett som går att lägga direkt på svettig häst o släppa ut. Har ni...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: Contessa
·
Utrustning Eftersom jag tjatat så mkt om snygga dressyrträns :angel: så får jag väl visa upp det jag köpte! :) Var väl inte riktigt det jag ville...
Svar
15
· Visningar
1 220
Senast: Cyllene
·
Utrustning Vanliga vaddstycken eller Vaddstycken med kardborre Skriv gärna för och nack delar
Svar
6
· Visningar
914
Senast: ankic
·
P
Utrustning Någon som har någon erfarenhet av dom sadlarna eller ens hört talas om märket?
Svar
1
· Visningar
707
Senast: pluttis
·
T
Utrustning Hur är kvaliten på h**ks ridoverall Är den skön att rida i? Ja skriv allt ni vet om den :p / Sar
Svar
11
· Visningar
1 847
Senast: Luna10
·
Utrustning Någon som provat Hansbos Event UnderCover-täcke? Tycker det verkar vara en lysande idé på pappret i alla fall :idea: ! Någon som vet...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: Ardnas
·
T
Utrustning Vad har ni för bett? Vilken strl? Vad har ni för häst? Hur hög? ;) :bump: 2
Svar
39
· Visningar
2 247
Utrustning Ska som skrivet köpa ny häst o är då tvungen(fast det är ju ganska roligt ändå:)) att köpa ny utrustning. Min gamle kille drog 165...
Svar
8
· Visningar
1 046
Utrustning Vad är det för färg? Brunt, ja, men vad för brunt? Nån som har en bild på en pålle med en havannafärgad grimma alt. träns?
Svar
5
· Visningar
885
F
Utrustning Jag köpte en dressyrsadel som var måttbeställd efter min häst. När jag fick den tyckte jag att den satt lågt redan från början men jag...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Febbe
·
L
Utrustning Söker ett kraftigt innetäcke som även kan användas ute i hagen. (Ena stalldörren står öppen för att det blir kvavt uti h-vete då de är...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: Ingrid och Lukas
·
S
Utrustning Vart kan man köpat JP-bett?! Har sökt på bl.a google men hittar inget! Någon som vet?? :confused:
Svar
8
· Visningar
882
Senast: fragansia
·
S
Utrustning är de samma sak? vad är skillnade annars?
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Silly
·
K
Utrustning hur tjockt täcke har ni till era klippta hästar? inne och ute? har ni hals på täckena?
Svar
5
· Visningar
917
Senast: MaRomer
·
P
Utrustning Har insett att nu när höstrusket kommit så är jag i stort behov av ett regntäcke med fleecefoder. Blir så mkt smidigare än ett "löst"...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Maran
·
Utrustning Min lillasyster skall ha en ny sadel nu. De e bestämt. Min golden star sadel ligger bra på hennes 2 hästar men är något för lång för...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Penny_Lane
·
Utrustning 1. Finns det raka bett i mässing och isf, vart? 2. Reagerar du på ett ekipage som har mässingsträns men vanliga stigbyglar tex? Jag...
Svar
17
· Visningar
1 133
Senast: Sophia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka