Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilka sadelmärken har den kortaste anläggningsytan i 17,5" och 18" Vet ni hur långa de är också så är det bra ;) M vH A_Z 2
Svar
25
· Visningar
2 152
Utrustning nu ska vi börja inridningen av min 7 åriga shettis. och jag ska köpa en sadel. men vad ska jag ha för sadel. jag funderade på...
Svar
6
· Visningar
1 102
Senast: PrittePuff
·
Utrustning ok ny jacka måste snart införskaffas.. har tidigare tittat på Musto ..kallas de för snug..lumber ..modell?? Även Kingsland och JW... 2
Svar
27
· Visningar
2 010
Senast: Sorbe
·
S
Utrustning Har en sadel på prov. Den är jattevid i bomvinkeln, kan brettas ut til typ köksbord. Men endå så er det plads til hele fyra fingre...
Svar
2
· Visningar
713
E
Utrustning Hej! Jag brukar täcka min häst på vintern, eftersom jag helst inte vill ha så mycket vinterpäls. Frågan är NÄR jag skall börja täcka...
Svar
15
· Visningar
1 201
Senast: Eeiram
·
M
Utrustning Hej. Jag skulle behöva en hoppsadel eller en allround men jag har precis köpt en dressyrsadel så börsen är lite tom :( Men så såg... 2
Svar
27
· Visningar
4 306
Senast: Rattfylla
·
Utrustning Hela året ut nu kommer H gå i liten sjukhage. Alltså blir det ju en del stillastående. Han kommer vara oklippt, men jag funderar lite på...
Svar
1
· Visningar
824
K
Utrustning vad tycker ni är snyggast att ha som tävlingsutrustning till en skimmel? Alltså färg... bild?
Svar
18
· Visningar
1 727
Senast: piggis_83
·
H
Utrustning Vart finns det att köpa knyt benlindor, bommul var dte gjorda av va? Saknar dom lindorna. Har bara hittat svarta i Börjes, men vill inte...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: piggis_83
·
S
Utrustning är de eller ett metallbett bäst? dom blir ju lite söndertuggade o borde skava endel då? men sen så smakar dom väl gott o är kanske lite...
Svar
1
· Visningar
584
Senast: plus_mig
·
Utrustning Vi har planer att dra ihop idrottsföreningens hästintresserade (inte så jättemånga, bor på en ö :p ) och ta en dagsresa någonstans för...
Svar
16
· Visningar
2 634
Senast: diny
·
Utrustning Har tyvärr inga vidare bilder att lägga upp och har heller inte tillgång till digitalkamera..dock har jag en ny inköps Jacson Jean Luc...
Svar
12
· Visningar
1 923
Utrustning Behöver tips på bra ridlindor som inte sitter uppe på skenan efter fem minuter (alltså dom är alldeles FÖR elastiska :crazy:) Kommer...
Svar
19
· Visningar
1 404
Senast: MalanMjöl
·
Utrustning Vet att det har snackats en hel del om bomlösa sadlar på buke, men eftersom jag är helt grön här och inte hittar så bra så kan ni kanske...
Svar
4
· Visningar
662
Senast: joneya
·
Utrustning Fick hem en liten katalog från H**ks med vinternyheter, bla ett grått fodrat fleecetäcke som såg så fint ut o även ett par randiga,de...
Svar
8
· Visningar
836
Senast: just-me
·
Z
Utrustning flatback, är det ngn som har erfarenhet utav dessa sadlar? Både positiva som negativa . Är ev lite sugen på att köpa en sån då den...
Svar
2
· Visningar
754
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
S
Utrustning red på ett vanligt tränsbett idag o trots att det inte var för långt o låg där det skulle kändes det väldigt ostadigt att rida på o...
Svar
5
· Visningar
785
Senast: Breccia_
·
Utrustning Hej! Om man vill ha en billigare sadel (prisklass max 3000 kr) vad har ni för tips! En speciell sadelutprovare hade jag inte tänkt... 2
Svar
35
· Visningar
3 095
E
Utrustning Min häst har som hobby att bita sönder sina täcken. Han biter tag i täcket vid bogen och sliter sen sönder det. Jag har försökt att ha...
Svar
11
· Visningar
2 896
Senast: Even
·
M
Utrustning Passar beige till en ljusbrun häst, hon har en väldigt "lysande" brun när hon är ordentligt borstad (anars också) och jag kan inte...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Warhammer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka