Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Är de nåt att ha och vilket är bra och prisvärt? De har ju Thermomaster som är lite dyrare och Horse power som är lite billigare. Nån... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 670
Senast: domino
·
Utrustning och *tataratatatam* de har gjort det igen H**ks nya :smirk: Kan de inte komma på någonting eget? Visst benskydd kanske inte går...
Svar
11
· Visningar
1 289
Senast: FT_ryttare
·
Utrustning Vet att någon här hade lagt ut en tråd om svarta stall och thermotäcken om vilket som var snyggast. Har sökt, men hittar inte tråden...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: Trampe
·
D
Utrustning Var säljs Amigo Horsewere täcke? Hälst i en affär i södra skåne eller en svensk websida
Svar
7
· Visningar
915
Senast: Dream
·
J
Utrustning Hej. Ska snart inreda ett stall :) och ville då ha hjälp med att hitta tillverkare och leverantörer av färdiga boxar. Utseende...
Svar
8
· Visningar
2 638
Senast: Fortfarande Grevinnan
·
S
Utrustning vet inte om dom heter så men har för mej de.. iallafall söker jag såna schabrak, ser nästan vanliga ut fast hörnet lixom fortsätter i en...
Svar
5
· Visningar
864
Senast: Odie
·
C
Utrustning Kan någon hjälpa mig!? Är detta en Olympic Jessica eller en Olympic Crown Jessica? Snälla jag behöver hjälp med detta lite snabbt...
Svar
14
· Visningar
1 829
P
Utrustning Snubblade över denhär sidan när jag var ute och nöjessurfade. Angående sadelanpassning Den verkade inte vara märkesbunden eller så...
Svar
1
· Visningar
656
H
Svar
26
· Visningar
1 762
Senast: Havregryn
·
L
Utrustning Jag tänkte köpa en Griffin dressyr sadel till min häst och undrar om man behöver syntetstigläder eller det går lika bra med vanliga i...
Svar
7
· Visningar
728
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har en Zaldi Atlanta dressyrsadel i brunt och letar nu nytt träns. Har varit och klämt på ett snyggt Zalditräns i Dark London. Min...
Svar
2
· Visningar
757
Utrustning Vad har ni för erfarenheter om att beställa från Ridsportshopen? Hur lång tid har det tagit innan era grejer har kommit? Är servicen... 2
Svar
25
· Visningar
3 075
Senast: Breccia_
·
A
Utrustning Vad heter den där inspänningstygeln som används vid longering? Den spänns runt hela hästen, även bakom rumpan. Dess namn??? :cool...
Svar
3
· Visningar
749
K
Utrustning vart på sadeln ska jga fästa halsförlängaren? någon som har en bild på hur dom ska sitta? och hur hårt ska dom sitta?
Svar
2
· Visningar
888
M
Utrustning Alltså en sån man använder om täcket är för litet i bogen, Någon som vat vart man kan köpa/beställa ett sånt?? Andrea
Svar
3
· Visningar
1 824
Senast: freike
·
Utrustning Vad betyder det? Såhär står det i ett mail jag har fått: "We would be hesitant to suggest the Barnsby Adjustable Point System (APS)...
Svar
8
· Visningar
1 038
N
Utrustning Blivit inspererad av tidiagre färgtrådar och vill nu höra eran åsikt om min häst. Vad tycker ni att han passar i för färg på läder...
Svar
17
· Visningar
1 201
D
Utrustning Hej ! Jag är på jakt efter en ny sadel till min nordis. Är nyfiken på bom-löst. Vill gärna ta del av erfarenheter från er som provat...
Svar
4
· Visningar
894
Senast: knickedick
·
Utrustning Jag borde nog egt köpa en ny hjälm :angel: , någon som kan tipsa om en skön snygg hjälm? Har ganska lite huvud tror jag, stl 55-56 till...
Svar
9
· Visningar
1 293
Senast: FT_ryttare
·
F
Utrustning Nya tävlingsschabrak skall införskaffas :) Förslag tack! Inga konstiga material (sammet är ok), helst smårutigt eller lite större...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka