Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Hej, hade inte vår fjordis klippt förra vintern och har inga planer på att klippa henne till denna vinter heller. Däremot har vi bytt...
Svar
1
· Visningar
626
Utrustning Jag tänkte att jag skulle ta och tvätta mitt vita tävlingsschabrak, som har svart brodyr. Det har blivit lite missfärgningar av sadeln...
Svar
5
· Visningar
1 243
S
Utrustning Nån som använder det och varför?
Svar
9
· Visningar
1 744
Senast: Septicemia
·
B
Utrustning Hur är dom i kvalitén? Ser fasligt snygga ut, men jagvet inte om dom är bra, priset är ju så lågt! Nån som har erfarenhet?
Svar
13
· Visningar
1 762
Senast: popeye
·
Utrustning För en annan som bara kör sina hästar så är det lite trist att inte hitta sidor med coola körutrustningar, allt från vagnarna till...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: allroundhästarna
·
Utrustning Vilka ska jag välja? Har förstått att Prestige ska vara bland de bästa.. Men ligger en bit över min budget. Ska visserligen vara till...
Svar
17
· Visningar
1 101
Senast: overtyre
·
Utrustning Vad akn man ha för färg till en "gul" häst med mörk man och svans?
Svar
5
· Visningar
875
Senast: modzan
·
J
Utrustning Kanske har ni läst att Ansurs tillverkare håller på att stämma Enlightened Equitation (Flexions tillverkare) för att de påstår att...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: joneya
·
Utrustning Kan man sy i reflexer? Eller förlorar dom sin verkan då? Jag tänker både på de gula med "luftbubblor", och de vanliga grå reflexerna...
Svar
2
· Visningar
867
Utrustning Jag måste byta golv i min transport och funderar på aluminiumgolv även om det är dyrare. Lägger man in bara aluminiumplåt eller har man...
Svar
4
· Visningar
2 188
Senast: jennyjenny
·
Utrustning Jag ska få ut en sadelutprovare på lördag men är lite intresserad av vad ni har för förslag.. Har precis köpt ett fullblod som är 4år...
Svar
9
· Visningar
1 636
Senast: Jois
·
Utrustning Jag vet att jag flera gånger har varit in på en sida där det står olika märkens bomvidder i gradantal, så att man kan jämföra... Men nu...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Solvira
·
L
Utrustning För ett tag sedan köpte jag ett grått Källquist vintertäce (täcket andas) kostade 1,400:- om jag minns rätt, för att ha på hästen (har...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: lemonadsaft
·
S
Utrustning Har en sadel som ligger 90% perfekt, men den glapper lite bak. Kan en sadelmakare justere så sadeln bliver 100%? Jag vet att de inte...
Svar
3
· Visningar
872
S
Utrustning Har en ny sadel som är lite vond i setet, den är "spiss" där fremme :crazy: Är dette noe som kan bli bättre når sadeln är innsutten/...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: sleepy
·
E
Utrustning Tänkte köpa dom (rider bara en gång i veckan så jag varken vill betala mer eller behöver bättre kvalité) men till frågan: Jag har...
Svar
2
· Visningar
1 469
Senast: sara
·
M
Utrustning Är det någon som har några bra tips på dressyrsadlar med kortare kåpa? Sadeln ska passa på häst med bred och hög manke och ganska rak rygg!
Svar
1
· Visningar
801
L
Utrustning Jag har tänkt att beställa en ny Griffin dressyrsadel till vår fjordning. Är lite i beslutsvånda om jag skall beställa en vid eller...
Svar
1
· Visningar
891
Utrustning Vad är max fyllning på horsewares täcken? Gärna snabbt svar!!!!
Svar
2
· Visningar
641
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning Ska köpa senskydd till min häst, men skulle vilja veta vilka man ska ta? Har sett ett par underbara på H**ks i läder, men samtidigt...
Svar
1
· Visningar
574
Senast: popeye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka