Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Får man tävla ponny i hoppning på det?
Svar
1
· Visningar
704
Senast: MissDiamond
·
Utrustning Min nya sadel ligger perfekt och rör sig inte alls när den ligger på hästen utan vojlock. När jag har min bomullsvojlock under så börjar...
Svar
11
· Visningar
1 224
Senast: superbusan
·
E
Utrustning Är det nån som har testat Hööks flugtäcken. Dom har ett för 579 och ett för 629 kr. Hur är de i kvalitén/hållbarheten, passformen och...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: ylvalill
·
S
Utrustning Köpte en ny westernsadel förra året för att pollen hade växt ur den andra och fick torra fläckar på varje sida om manken. Köpte då en...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Sudd
·
P
Utrustning Hur mäter man? Ska beställa ett par men hur mäter man vilken höjd man ska ha?
Svar
5
· Visningar
2 172
Senast: pinky
·
B
Utrustning får hem en häst om några veckor hoppeligen och han går just nu med en amerigo som sitter väldans bra. men amerigon är ju rätt så dyr...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: tuaphua
·
A
Utrustning Då jag skall sätta igång min dam nu, och vet att hon kommer att bli allmänt tossig, så måste jag införskaffa boots, annars slår hon sig...
Svar
7
· Visningar
922
Senast: aspartam
·
C
Utrustning Hej! Är det någon som har provat på sprängbett (kommer inte riktigt ihåg om det heter just så men jag tror det) Var det någon skilnad...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: popeye
·
Utrustning Befinner mig 50 mil bort från min sadelgjord o behöver beställa en ny. undrar därför nu vad tex du har för storlek på gjorden till din...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: CallMeAce
·
G
Utrustning Funderar på att köpa H**ks CRW shortchaps och jodphurs, då jag tröttnat på mina ridstövlar. Någon som har erfarenhet av dessa? Vad har...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Gefjun
·
M
Utrustning Vilket flugskydd tycker ni är det bästa? Pannband eller någon sorts huva? Har en ettåring med inte allt för mycket pannlugg och... 2
Svar
32
· Visningar
2 321
Senast: Barret
·
I
Utrustning Kan man mäta bomvidden på en sadel själv, hur gör man isåfall?
Svar
2
· Visningar
1 983
Senast: Idka
·
M
Utrustning Hur passar man ut ett kandar på sin häst? Behöver lite tips :) /sara
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Annas
·
Utrustning Hur gör ni andra med föl för att skydda ögonen från insekter. Man kanske kan sy en mini-flyweil :) Eva
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: Huntress
·
Utrustning Är den värd sitt pris? Har en CO showhat som jag är mycket nöjd med, men så här års är den inte rolig. När det är varmt ute så blir den...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Tweety
·
Z
Utrustning Jag har läst lite tidigare trådar om mylerbett och undrar vad det är som är så hemskt och skarpt med dem?! Är det någon som har positiva...
Svar
18
· Visningar
1 650
Senast: cano
·
B
Utrustning I vanliga fall rider jag på ett vanligt tre-delat bett på min fjording, när jag är ute med andra hästar. Det är detta bett jag fått för...
Svar
9
· Visningar
1 771
·
P
Utrustning Vart i Sthlmstrkten kan man stoppa om sadlar och vad brukar priset ligga på?
Svar
7
· Visningar
1 414
·
P
Utrustning Jag tänkt börja köra med min shettis och undrar varför man ska ha ett speciellt bett ,visst går det bra med vanligt tränsbett. Men vad...
Svar
14
· Visningar
1 631
·
E
Utrustning Vart kan man hitta såna? Har bara hittat i något plastigt, hårt material. Jag vill ha en mjukare, mera följsam. 2
Svar
23
· Visningar
2 230
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka