Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Nån mer än jag som hört att Värmlandsvagnen ska börja med glasfiber vagnar? :confused:
Svar
2
· Visningar
622
Senast: Sv_ridponny
·
B
Utrustning Jag har ett snart ett tio år gammalt varmblod som inte är speciellt tränad eller riden mycket. Jag har bara haft henne sen januari. Jag...
Svar
18
· Visningar
1 936
Senast: Fifflan
·
B
Utrustning Hola, jag ska köpa ny hjälm. Vill ha en sammatshjälm med "läderkäkband". Någon som har erfarenhet av sådan eller vet vart det finns. Bör...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: essecin_87
·
M
Utrustning vilket material på betten föredrar ni av tex sweet iron, rostfritt, mässing, syntet m.m. och varför?
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Guatemala
·
Utrustning Kan nån rekommendera några boots som håller? Vi använder boots när vi transporterar och det går sönder ungefär en vid varje tillfälle...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: Athina
·
L
Utrustning Vill helst veta mycket om Classic Boj släpet men givetvis om Boj i allmänhet Tack
Svar
5
· Visningar
866
Senast: md5krist
·
P
Utrustning Idag var pållan nästan uppäten av alla :devil: knott. Stackarn :cry: Så jag funderar på att köpa ett Bucas flug/knottäcke. Vad har ni...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: piggis_83
·
C
Utrustning Jag har en Hector sadel som jag tänker färga om. Jag frågade en sadelmakare hur jag skulle göra och hon rekomenderade att jag skulle...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Colleen
·
E
Utrustning är det någon som vet något om denna sadelmodell? :confused: :)
Svar
6
· Visningar
884
Senast: martina
·
Utrustning Läste i Ridsport om en test i jag tror det var Tyskland. Där hade de mätt hur mkt mindre trycket var på senor och ligament med senskydd...
Svar
11
· Visningar
1 717
Senast: JAG
·
Utrustning Vad motsvar bomvidd 29? Smal, normal, vid ?
Svar
4
· Visningar
1 750
Senast: Lotus
·
A
Utrustning Vilket tycker ni är det bästa, passform, material, det som går under magen osv? Har Boetts som är trasigt o ska köpa nytt. Vill ha något...
Svar
6
· Visningar
1 898
Senast: aana
·
Utrustning Vi har en sandbana vid stallet som är kass! Sanden är jättedjup och det sliter jättemycket på hästarnas ben bara av att rida där i några...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Barnardo
·
Utrustning hmm.. vad skiljer "vanligt" hackamore och ett hackamore med långa skänklar åt?? alltså funktionsmässigt...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Jossantt
·
K
Utrustning Hej hej Nu behöver jag hjälp =) Vill börja longera hästen med Kapson, och även ha den sen när han ska ridas in. Vart hittar man en bra...
Svar
7
· Visningar
937
Senast: HannaZ
·
Utrustning behöver lite hjälp med att köpa bett.. ska köpe att begagnat (aldrig använt bett) men undrar om jag kan ha 12.5 bett till min travare...
2
Svar
23
· Visningar
1 505
Senast: Jossantt
·
O
Utrustning Vad är det för en skillnad om ringarna sitter "nära" lädret som här: http://www.levad.nu/markus/postorder/emmakap3.jpg och när ringarna...
Svar
3
· Visningar
575
Senast: oasen
·
H
Utrustning Vart köper man skållor till gammla hederliga trä hinderstöd? Ha börjes fortfarande sånt?
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: piggis_83
·
I
Utrustning hej är det nån här som har börjes boots HP är dom nåt att ha ???????? hur är dom i storlekarna ??????
Svar
3
· Visningar
561
Senast: piggis_83
·
Utrustning är det någon här som har en sådan, eller ridit i en? hur är dom?
Svar
3
· Visningar
627
Senast: beauspirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp