Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Utrustning På en tidigare sadeltråd diskuterades luftstoppade sadlar. Det hävdades då att flairsystemet (se www.flair.uk.com) skulle vara...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 691
Senast: rubytoo
·
I
Utrustning Hej är det nån här som vet nåt om dressyr sadel av märket piab ????????????
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Chlo
·
S
Utrustning Vad är det för skillnad på ett sånt här hackamore: och ett vanligt hackamore?? :confused:
Svar
4
· Visningar
747
M
Utrustning Hej! Jag har aldrig lärt mig precis hur man lindar ben. Finns det någon vänlig själ som kan ge mig lite KONKRETA tips och råd om detta...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: MaLu
·
B
Utrustning Läste på stall vrås sida om att man inte ska hoppa med bomfria sadlar, hur är det med bladsadlar eller bör man ha en normal sadel med...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: LadySara
·
L
Utrustning nån som har den ? bra/dåliga erfarenheter? tycker den ser fin ut, men läste nånstans att det är en dressyrkavaj?! kan man inte ha den...
Svar
12
· Visningar
1 425
Senast: Sv_ridponny
·
B
Utrustning Jaa nu sparar jag mina slantar för att ha råd med en nya hjälm! :) Vad finns det för typer att rekommendera? Som ni tycker jag borde...
Svar
13
· Visningar
891
Senast: B1an
·
A
Utrustning Har nu ett 3-delat bridong med platt mittdel. Har beställt ett 3-delat vanligt med rund mittdel. Har fått för mig att min häst inte...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Fifflan
·
B
Utrustning stübben rex 32\" denna sadel verkar inte passa polarens ponny då den trycker på manken, finns stübben rex i vidare bom? hästen har rak...
Svar
3
· Visningar
1 029
Senast: BeastieBabe
·
S
Utrustning Ni som har eller har testat en sådan sadel, vad tycker ni om den? På skala 1-10 hur bra tycker ni att den är för hästen? 1-10 hur...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Sweet
·
I
Utrustning Någon som äger sådan eller lånar? Är lite intresserad av att köpa en någolunda begagnad sådan, boogie. Men det verkar svårt att hitta...
Svar
9
· Visningar
2 300
E
Utrustning Någon som har sådana? Har för mej att de var sköna, funderar på att köpa. Någon som vet avrt man kan köpa dom?? För bild...
Svar
13
· Visningar
1 018
F
Utrustning ... för 325 kr. Var tror ni? :crazy: :) Det ser LITE sjukt ut... :D
Svar
19
· Visningar
1 124
Senast: Farouk
·
Utrustning Jag har sett en sååååå super go dressyrsadel av märket Globus. Är det någon som har ridit i en sådan som kan tala om hur den är?? Har...
2
Svar
25
· Visningar
2 201
Senast: Lavinia
·
F
Utrustning Funderar, som sagt :), starkt på att köpa ett ponnyhackamore för att testa något nytt. Hur ska det egentligen sitta? Jag blir så nervös...
Svar
4
· Visningar
774
Senast: Spider84
·
Utrustning Jag har blivit erbjuden att köpa ett sadelskåp som man sätter fram på transporten. Nu är det som så att det finns bara ett fönster och...
Svar
4
· Visningar
2 394
Senast: jamman
·
Utrustning Nu har jag funderat på sadlar så länge att jag drömmer om sk*ten... :crazy: Letar efter en första sadel till mitt varmblod. Eftersom...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Sweet
·
Utrustning Är det någon här inne som haft chans att prova Wintecs nya sadel för extra breda hästar? Och i så fall, vad har in för tankar om den...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Farouk
·
W
Utrustning jag rider utan nosgrimma men är det nån skillnad om man rider med engelsk nosgrimma eller utan? är iaf schnyggare utan.. :devil:
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: Jossantt
·
Utrustning Hittade en bild i en hästtidning, ett reportage om två tjejer som arbetade hos någon dansk beridare. Båda tävlade dressyr på hög nivå...
Svar
12
· Visningar
1 688
Senast: meep_ask
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp