Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Har alle stübbensadler \"bananform\" på bommen /svankig bom? Eller varierer det fra modell til modell? Hvilke er i så fall raka och...
Svar
11
· Visningar
879
Senast: sleepy
·
Utrustning Funderar på och köpa ett träns och undrar lite vad ni har för märken o dyl. om ni har några träns som ni tror kan passa mig. Jag är ute...
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: Sv_ridponny
·
Z
Utrustning Nu ska jag köpa mej en ny sadel och ett nytt träns. Men jag vet inte riktigt vilket märke eller så jag ska välja. Så jag skulle vilja ha...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: zazzabella
·
J
Utrustning Jag är på jakt efter ljusblåa benlindor och undrar var man kan få tag på såna? Det ska vara lindor till ridning, alltså elastiska (alt...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Är det någon här som har ett Thermo Master Summer Rain täcke? Har försökt hitta några kommentarer sedan tidigare här på forumet men...
Svar
3
· Visningar
768
M
Utrustning nu har ja läst så många trådar om graman hur dålit de e å nåra tycker de e bra, men ja har endå inte fattat va e en graman kan nån...
Svar
3
· Visningar
771
Senast: mai
·
C
Utrustning vet någon var man kan köpa det? tex webbutiker. och då vill jag inte ha ljusblaskig lila eller mörk lila utan klar fin mellan lila färg...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: cämela
·
T
Utrustning Vad ska jag välja? Jag vill ha en som är någorlunda smidig och lätt. Känner mig själv, kommer nog inte att använda den annars :crazy...
Svar
5
· Visningar
954
Senast: peperoni2
·
P
Utrustning jag undrar vad ni har för utrustning på hästen när den körs i transport? använder ni transportskydd? går det lika bra att linda hästens...
2
Svar
26
· Visningar
1 673
Senast: LeFay88
·
Utrustning Spanade in ena sköthästens träns förut, ett brunt träns med vitt foder och bruna lädertyglar. Tänkte kolla vad det var för märke, det är...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Jochanda
·
Utrustning http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=3170&item=3671551390&rd=1 hur tycker ni den verkar? har ni hört talas om dom? är...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: beauspirit
·
C
Utrustning Jag har lite frågor ang. westernsadlar! Är det sant att en westernsadel kan väga 25 kg? Det är ju väldigt dumt med den höga vikten om...
Svar
10
· Visningar
1 012
Senast: Maran
·
T
Utrustning En liten fundering.. hur sätter ni fast luddet på pullarnosgrimman? :)
Svar
13
· Visningar
2 306
S
Utrustning Gör de egentligen så mycket? Vad är de bra för? :o
2
Svar
24
· Visningar
1 993
Senast: Maran
·
Utrustning Köpte ju nytt träns till Arrow på mässan, men det passade inte... :( Så nu letar jag vidare!! Har någon tips på snygga träns, helst med...
Svar
9
· Visningar
884
Senast: Centaur
·
A
Utrustning ... kommer jag att få göra så småningom. Köpte en fluffig Kefly-pad i lördags som verkligen gör sitt jobb väl vad det verkar på hästen...
Svar
10
· Visningar
1 876
Senast: Mjuff
·
Utrustning Regntäcken o innetäcken brukar jag tvätta i maskinen o även vissa thermotäcken, dvs dom som får plats. Men värre är det med...
2
Svar
22
· Visningar
2 560
Senast: piggis_83
·
S
Utrustning Jag har provat en Griffin haflinger/cob Dressur 17" X-vid på min islandshest, och båda bomvidden och bommens "svank" är okej :) MEN...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: sleepy
·
P
Utrustning Har letat men inte hittat några andra trådar som besvarar min fråga. En tjej i mitt stall fick en gpa titanhjälm i present, hon själv...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: MissDiamond
·
P
Utrustning Nu behöver jag eran "hjälp"! :) Jag har haft diskussioner med min kära mor om sadlar, dess kvalité och olika märken och framförallt hur...
Svar
10
· Visningar
1 036

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp